کد خبر : 2057301 | 04 مرداد 1403 ساعت 09:53 | 17.5K بازدید | 29 دیدگاه

دست تن‌هاخ را باز گذاشتند: هر رتبه‌ای می‌خواهی، بگیر!

اولویت مالکان جدید باشگاه منچستریونایتد قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ نیست و به دنبال موفقیت در درازمدت هستند.

دست تن‌هاخ را باز گذاشتند: هر رتبه‌ای می‌خواهی، بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، سر جیم راتکلیف و گروه اینئوس عجله‌ای برای موفقیت منچستریونایتد با هدایت اریک تن‌هاخ ندارند.

شیاطین سرخ وارد عصر جدیدی شده‌اند، چون مالکیت این باشگاه به سر جیم راتکلیف رسیده و او قرار است بعد از خریداری سهام اقلیت از گلیزرها، آخرین تصمیم درباره مسائل مهم باشگاه را بگیرد.

این میلیاردر بریتانیایی پیش از این تغییرات زیادی را در خارج از زمین ایجاد کرده و یکی از آن‌ها انتخاب دن اَشورث از نیوسکل به عنوان مدیر ورزشی جدید منچستریونایتد است.

2058030

پس از به پایان رساندن فصل 24-2023 در رده هشتم لیگ برتر -بدترین نتیجه آن‌ها در ادوار لیگ برتر انگلیس- هواداران امیدوارند که باشگاه در رقابت‌های فصل آینده پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشد.

با این حال، طبق گزارش گاردین، راتکلیف هیچ هدف خاصی را برای تن‌هاخ در نظر نگرفته چون او می‌خواهد برای موفقیت در فوتبال در درازمدت گام بردارد.

2058029

اینئوس در حال حاضر بر بهبود زیرساخت‌های موجود باشگاه تمرکز دارد و 64 میلیون دلار تعمیرات اساسی در کمپ تمرینی کارینگتون هزینه کرده است. در نتیجه، مالکان جدید، سرمربی هلندی را تحت فشار قرار نخواهند داد تا باشگاه را به جمع چهار تیم برتر لیگ هدایت کند.

یونایتد در حال حاضر خرید لنی یورو مدافع لیل و یوشوا زیرکزی مهاجم هلندی از بولونیا را تکمیل کرده است. آن‌ها اما همچنان در جستجوی یک مدافع کناری و یک هافبک برای تقویت بیشتر تیم خود هستند.

دیدگاه‌ها