کد خبر : 2057265 | 04 مرداد 1403 ساعت 00:00 | 20K بازدید | 19 دیدگاه

کاپیتان چلسی: من مرزها را جابه‌جا می‌کنم

ریس جیمز، کاپیتان چلسی، پس از گذراندن بیشتر فصل گذشته روی نیمکت به دلیل مصدومیت‌های مکرر همسترینگ و جراحی، برنامه‌های خود را برای فصل آینده تشریح کرد.

کاپیتان چلسی: من مرزها را جابه‌جا می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع انگلیسی فصل گذشته را عمدتاً به دلیل مصدومیت همسترینگ و جراحی بعدی از دست داد و تنها در ۱۱ بازی در تمام رقابت‌ها پس از انتخاب به عنوان کاپیتان چلسی در تابستان گذشته شرکت کرد و دو پاس گل داد.

جیمز سرانجام در ماه مه امسال به آمادگی کامل رسید و به میادین بازگشت، اما پس از تنها دو بازی در لیگ برتر، در بازی قبل به پایان فصل کارت قرمز دریافت کرد که اکنون او را از سه بازی اول در فصل 25-2024 محروم می‌کند. با آغاز فصل جدید برای این بازیکن 24 ساله، او ضمن ابراز هیجان از بازی تحت هدایت انزو مارسکا، سرمربی جدید، برنامه‌های آینده خود را نیز فاش کرد.

2057970

کاپیتان آبی‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: "من کسی هستم که مرزها را جابه‌جا می‌کنم و گاهی اوقات این امر برای خودم و تیم مشکل ایجاد کرده است، اما این چیزی است که سعی می‌کنم در آن بهتر شوم. نمی‌خواهم اشتباه کنم و تیمم را به خطر بیندازم. فکر می‌کنم الان در شرایط خوبی هستم. یک تعطیلات طولانی داشتم و پیش فصل طولانی‌ای دارم چون محرومیت چهار بازی دارم، اما در شرایط خوبی هستم. تغییرات زیادی باید در سیستم جدید ایجاد شود. هر زمان که سرمربی جدیدی می‌آید، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد اما ما هیجان‌زده‌ایم و نمی‌توانم برای شروع منتظر بمانم."

دیدگاه‌ها