کد خبر : 2057259 | 04 مرداد 1403 ساعت 05:27 | 43.8K بازدید | 37 دیدگاه

دردسر جدید یحیی: گلر اتریشی فسخ نمی‌کند

دروازه‌بان اتریشی فولاد خوزستان هنوز با مسئولان باشگاه برای جدایی به توافق نرسیده است.

دردسر جدید یحیی: گلر اتریشی فسخ نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر کنت گلر اتریشی که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد و لیگ بیست و سوم را با پیراهن فولاد خوزستان سپری کرد، یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

کنت در شرایطی به تهران آمده و در اردوی فولاد در پایتخت حاضر است که یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمز پوشان اهوازی چندان تمایلی به حفظ این دروازه‌بان ندارد و از مسئولان باشگاه خواسته تا مقدمات جدایی او را فراهم کنند. در چنین شرایطی اما دروازه‌بان اتریشی حاضر به جدایی به صورت توافقی و بخشیدن مطالبات فصل آینده خود به باشگاه فولاد نیست.

2057961

کنت که در بازی دوستانه اخیر فولاد هم نیمکت‌نشین شده بود، به مسئولان باشگاه فولاد اعلام کرده فقط در صورتی برگه فسخ قرارداد را امضا می‌کند که آنها تمام مبلغ قرارداد او را پرداخت کنند و در غیر این صورت حاضر به جدایی نیست.

در چنین شرایطی فولادی‌ها هنوز نتوانسته‌اند رضایت این دروازه‌بان را جلب کنند و به همین خاطر کنت در اردوی قرمز پوشان حضور دارد.

با توجه به زمزمه‌های جذب دروازه‌بان ازبکستانی توسط فولاد باید دید مسئولان باشگاه چگونه برای راضی کردن کریستوفر کنت اقدام خواهند کرد و این گلر چه سرنوشتی در فوتبال ایران پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها