کد خبر : 2057242 | 03 مرداد 1403 ساعت 22:24 | 26.1K بازدید | 175 دیدگاه

وعده کمپانی: قوی‌ترین بایرن ممکن را می‌بینید

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش در حال تلاش برای رسیدن به بهترین شرایط ممکن است.

وعده کمپانی: قوی‌ترین بایرن ممکن را می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در یک بازی دوستانه مقابل تیم روتاخ اگرن به میدان رفت و با نتیجه ۱۴-۱ به پیروزی رسید. این بازی در کمپ تمرینی تگرنزه برگزار شد و بایرن با ترکیبی متفاوت به میدان رفت.

در نیمه دوم، کمپانی ترکیب تیم را به طور کامل تغییر داد و دیگر بازیکنان جوان هم وارد زمین شدند. این بازی فرصتی بود تا کمپانی بازیکنان جوان و جدید را بسنجد و تیم را برای فصل جدید آماده کند.

2057931

کمپانی پس از بازی دوستانه امروز تیمش در تگرنزه گفت: «خوشحالم که اینجا با هواداران هستم. می‌دانم که برای بایرن مهم است که به خاطر سنت و فرهنگ در تگرنزه حضور داشته باشد و بازی کند. در سه روز گذشته هر کاری که می‌خواستیم انجام دادیم تا به خوبی آماده شویم و بازیکنان جوان را ببینیم. همیشه خوب است که انرژی آنها را ببینیم. بچه‌ها امروز برای هر توپ جنگیدند و سعی کردند عملکرد مثبتی داشته باشند. با وضعیت فعلی نمی‌توانید کاری بیشتر از این انجام دهید. این موضوع فقط درباره این مسابقه و نتیجه نیست، بلکه بیشتر درباره بازگشت به شرایط و جو بازی است. خوشحالیم که امروز این بازی را انجام دادیم و حالا نوبت بازی بعدی است.»

او درباره آماده‌سازی تیم گفت: «گفتن این موضوع سخت است چون بسیاری از بازیکنانمان را نداریم. امیدوارم هفته آینده بازیکنان را به حالتی آماده‌تر از اکنون برگردانیم. سپس یک آماده‌سازی کوتاه برای شروع فصل خواهیم داشت. برای ما بسیار مهم است که همه برای اولین بازی‌های فصل آماده باشند. سعی می‌کنیم با شروع فصل قوی‌ترین بایرن ممکن را به هواداران نشان دهیم.»

دیدگاه‌ها