کد خبر : 2057240 | 04 مرداد 1403 ساعت 04:00 | 8.8K بازدید | 3 دیدگاه

مویزه کین: بزرگترین جنگ من با نژادپرستی است

مویزه کین، بازیکن فیورنتینا، می‌‌گوید بزرگترین جنگ او با نژادپرستی است و امیدوار است به زودی در ایتالیا این رویه نادرست به پایان برسد.

مویزه کین: بزرگترین جنگ من با نژادپرستی است

به گزارش "ورزش سه"، مویزه کین که دوران موفقی در یوونتوس نداشت و با قراردادی قرضی از این باشگاه در اورتون هم حضور داشت، تابستان امسال با قراردادی رسمی به فیورنتینا پیوست.

مویزه کین، مهاجم جدید فیورنتینا، در مصاحبه با لا رپوبلیکا درباره احتمال ماندن طولانی مدت در فلورانس گفت: "آینده اکنون و فیورنتیناست."

ویدیویی از خرید جدید فیورنتینا منتشر شده بود که او نمی‌توانست به هدف تعیین شده با توپ ضربه بزند و کودکانی که در کنار او حضور داشتند از این موضوع متعجب شده بودند.

مویزه کین درباره این ویدیو که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت، گفت: "فکر می‌کردم اینطور به آن‌ها اجازه می‌دهم برنده شوند، چیزی که مهم بود خوشحال کردن آن کودکان بود. من آنجا بودم تا بچه‌ها را سرگرم کنم و درست بود که این موضوع را روشن کنم."

او درباره اندازه استفاده از شبکه‌های اجتماعی گفت: "من در پایان روز به فضای مجازی می‌روم، معمولا وقتی کمی استراحت می‌کنم این کار را انجام می‌دهم. اینستاگرام را مرور می‌کنم، ویدیوها، اخبار را تماشا می‌کنم. فقط برای یک مقداری سرگرمی، نه بیشتر."

2057927

به عنوان کسی که اولین بازی خود در سری A را در 16 سالگی انجام داده چقدر اعتقاد داری که کار بازیکنان جوان در ایتالیا سخت است؟ مویزه کین گفت: "ما نمی‌توانیم از آن‌ها به خوبی بهره برداری کنیم. من هم مجبور شدم به خارج از کشور بروم تا به مردم بفهمانم که استعدادهای جوان و ایتالیایی زیادی وجود دارد. هنوز برنامه و برخورد درستی وجود ندارد. البته مطمئنم که به زودی به این مورد می‌رسیم."

چه زمانی می‌توانیم نژادپرستی را شکست دهیم؟ کین گفت: "این یکی از بزرگترین جنگ‌های من است. بله من هم با نژادپرستی دچار مشکل شدم اما در آن موارد این دیگران بودند که با من مشکل داشتند، وقتی کوچک بودم حالم بد می‌شد، با خودم می‌گفتم: من نفس می‌کشم، تو هم نفس بکش، ما همه باید نفس بکشیم. ما انسان هستیم. چه چیز عجیبی در این مورد وجود دارد؟ بعد فهمیدم که باید بجنگیم. وقتی به خارج از ایتالیا می روید، افراد و افکاری را می‌بینید که ذهن شما بازتر می‌شود. کم کم ما هم در ایتالیا به آن نقطه خواهیم رسید، امیدوارم هر چه زودتر اتفاق بیفتد."

دیدگاه‌ها