کد خبر : 2057232 | 04 مرداد 1403 ساعت 03:45 | 8.5K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره نیوکسل: نمی‌خواهیم هاو به تیم ملی برود

جوئلینتون، بازیکن برزیلی نیوکسل، اعلام کرد هیچکس در این باشگاه نمی‌خواهد ادی هاو به تیم ملی انگلیس برود.

ستاره نیوکسل: نمی‌خواهیم هاو به تیم ملی برود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال جام ملت‌های اروپا به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد که موجب شد گرت ساوت‌گیت برای دومین بار در این مرحله شکست خورده و از دستیابی به جام بازماند.

ساوت‌گیت که مدت‌ها روی نیمکت انگلیس حضور داشت چند روز پس از فینال از سمت خود کناره گیری کرد و ادی هاو از نیوکسل یکی از گزینه‌های جدی جانشینی این مربی است.

2057910

اخیرا مدیران نیوکسل تایید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به جدایی ادی هاو نیستند و جوئلینتون هم تایید کرده بازیکنان نیوکسل نمی‌خواهند این مربی را از دست بدهند.

ستاره برزیلی نیوکسل گفت: "او از روز اول کارهای زیادی برای من انجام داده است. ادی هلو یک مربی و یک مرد بزرگ است. من برای او احترام زیادی قائلم. او قطعاً مسیر زندگی حرفه‌ای من را تغییر داده و همیشه از او سپاسگزار خواهم بود. ما او را اینجا دوست داریم، او را اینجا می‌خواهیم."

پیشنهاد انگلیس؟

می‌دانم که او می‌تواند ما را به سطح جدیدی برساند. مطرح شدن نام او به عنوان مربی جدید انگلیس نشان می‌دهد که چقدر خوب است و از زمانی که به اینجا آمده چقدر عالی کار کرده است. اما مشخص است که ما می‌خواهیم او تا زمانی که ممکن است، بماند. همه ما بازیکنان‌ می‌خواهیم با او کار کنیم.

دیدگاه‌ها