کد خبر : 2057203 | 03 مرداد 1403 ساعت 19:57 | 30.7K بازدید | 16 دیدگاه

رستگارترین گلر ملی‌پوش در تابستان پرحاشیه (عکس)

پیام نیازمند روزهای آرامی را همراه با سپاهان در اردوی ترکیه پشت سر می‌گذارد.

رستگارترین گلر ملی‌پوش در تابستان پرحاشیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که رقبای نیازمند در تیم ملی هرکدام با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم می‌کنند او درگیر تمرینات است و آماده حضور در لیگ بیست و چهارم می‌شود.

علیرضا بیرانوند با جدایی از پرسپولیس و حضور در تراکتور مشکلاتی با مسئولان این باشگاه پیدا کرده است، حسین حسینی روزهای عجیبی را در استقلال پشت سر می‌گذارد و حواشی مختلفی را اطراف خود می‌بیند، حسین پورحمیدی با پیوستن بیرانوند به تراکتور وضعیت نامشخصی دارد، محمدرضا اخباری در دوگانگی جدایی یا ماندن در گل‌گهر قرار گرفت و هرکدام از این گلرهای مدعی مشکلاتی را پشت‌سر گذاشتند.

حضور زودهنگام سپاهان در اردوی خارجی و آماده‌سازی برای پلی‌آف لیگ نخبگان شرایطی را فراهم کرده تا بازیکنان این تیم خیلی زود در شرایط تمرینی و حتی مسابقه قرار بگیرند و با توجه به فشردگی تمرینات به شکل قابل توجهی از حواشی فاصله بگیرند.

2057855

نیازمند در فصل آینده به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه سپاهان نقش کلیدی در ترکیب این تیم خواهد داشت و می‌تواند به عنوان گلر ملی‌پوش یکی از ارکان مدعی بودن سپاهان در لیگ برتر و حتی موفقیت در لیگ نخبگان باشد.

او فصل گذشته در مقطعی از فصل نیمکت نشین شد و نیما میرزازاد به میدان رفت و در این فصل هم رقابت جالبی بین گلر اول و دوم سپاهان شکل خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها