کد خبر : 2057142 | 03 مرداد 1403 ساعت 14:20 | 6.1K بازدید | 11 دیدگاه

آنها باید دوباره برای بقا بجنگند؛

نظرمحمدی: با این شرایط نمی‌توانم در داماش بمانم

علی نظرمحمدی، سرمربی فصل گذشته داماش در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

نظرمحمدی: با این شرایط نمی‌توانم در داماش بمانم

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی، سرمربی فصل گذشته داماش رشت که موفق شد این تیم را در لیگ یک نگه دارد، حالا از شرایط این تیم گلایه دارد و می‌گوید شرایط ادامه همکاری فراهم نیست.

نظرمحمدی در مورد اتفاقات فصل گذشته گفت: داماش فصل گذشته خیلی دیر شروع به جذب بازیکن و تمرینات کرده بود و ابتدای فصل هم با حاشیه مالکیتی شروع کرده بود و زمانی که از دست رفت باعث شد داماش پیش فصل و نقل و انتقالات مناسبی نداشته باشد. نتایج و جایگاه آنها در نیم فصل اول زیبنده برای هواداران داماش نبود. بعد از اینکه در نیم فصل دوم آمدیم قول دادیم که بعد از سوت پایان بازی سایپا، داماش را در لیگ نگه می‌داریم که به لطف خدا و تلاش بازیکن‌ها در نهایت سهمیه باارزش داماش را حفظ کردیم.

او در مورد احتمال ادامه همکاری با داماش گفت: من با داماش قرارداد ندارم و از بابت فصل گذشته هیچ کدام ار اعضای تیم تسویه مالی نکردند. فعلا اوضاع احوال داماش سیگنال مثبتی ندارد‌. آقای نعیمی‌پور ۲۰ روز پیش از من برنامه خواست و من همه برنامه‌ها را تقدیم باشگاه کردم اما به دلیل عدم تامین مالی و عدم تسویه حساب با بازیکنان، قرارداد جدید نبستم و نمی‌توانیم همکاری کنیم.

1938050

او در مورد حضور اکبر میثاقیان در سپیدرود رشت گفت: ایشان یک مربی زحمتکش، باتجربه و سختکوشی است و در این سن و سال هم همیشه فعال و اکتیو بوده است. برای سپیدرود آمدن ایشان اتفاق بدی نیست و باید هواداران سپیدرود حوصله داشته باشند. فقط من یک گله دارم، چرا وقتی مسائل مالی در استان گیلان عالی است مربی‌های غیرگیلانی می‌آیند ولی وقتی به مشکل مالی برمی‌خورند مربی‌های بومی می‌آیند؟ به هرحال من برای آقای میثاقیان احترام زیادی قائلم و امیدوارم موفق باشند.

نظر محمدی در مورد پیشبینی‌اش از وضعیت داماش گفت: باتوجه به اینکه ۶ هفته تا شروع لیگ باقی مانده ولی باشگاه هنوز برای جذب بازیکن به اجماع نرسیده، من فکر می‌کنم کار را برای هر گروه فنی سخت می‌کند و داماش باید برای بقا بجنگد. هواداران داماش سال‌های نه چندان دور رقابت شانه به شانه‌ای با تیم‌های بزرگ لیگ برتر داشتند، کار را برای هر مربی‌ای سخت می‌کند چون توقعات در رشت از نظر فنی بالاست. باتوجه به امکانات و شرایط مالی موجود، این توقع همخوانی ندارد و فشار روانی را بیشتر می‌کند.

نظرمحمدی در مورد پیشنهاد حضور در صنعت نفت گفت: ممنونم از آقای کمالوند بابت این پیشنهاد. ایشان مربی من بوده است. ایشان لطف داشتند ولی از نظر مالی پیشنهاد نفت آبادان خوب نبود و به همین دلیل برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها