کد خبر : 2057135 | 03 مرداد 1403 ساعت 14:10 | 18.6K بازدید | 23 دیدگاه

فداکاری ستاره‌های بارسلونا: بی‌خیال تعطیلات!

مارک آندره تراشتگن و ژول کنده تصمیم گرفته‌اند که زودتر از موعد مقرر تعطیلات‌شان را به پایان ببرند و به تمرینات بارسلونا اضافه شوند.

فداکاری ستاره‌های بارسلونا: بی‌خیال تعطیلات!

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات بارسلونا تحت نظر هانسی فیلیک به عنوان سرمربی جدید این تیم از چند روز قبل آغاز شده اما برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در تابستان امسال باعث شده است که بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم در چند روز اخیر در تمرینات حضور نداشته باشند.

ستاره‌های بارسا که در طول رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در اختیار تیم‌های ملی کشورشان قرار داشتند و توانستند به مراحل پایانی این مسابقات صعود کنند فرصت بیشتری برای استراحت خواهند داشت تا خستگی فصلی پرفشار و همچنین این رقابت‌ها را از تن بیرون کنند اما به نظر می‌رسد که دو ستاره مایل هستند زودتر از موعد به تمرینات برگردند.

2031870

روزنامه اسپورت خبر داده است که تراشتگن که به همراه تیم ملی آلمان موفق شده بود تا مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ صعود کند و برابر تیم ملی اسپانیا از دور این مسابقات کنار رفت، تصمیم گرفته است که از امروز در تمرینات بارسلونا حضور پیدا کند و هم تیمی‌هایش را همراهی کند.

این روزنامه همچنین تاکید کرده است که کنده با وجود حضور تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ که در نهایت با شکست این تیم برابر تیم ملی اسپانیا همراه بود هم تصمیم گرفته است که به تعطیلاتش پایان دهد و بارسلونا را در تور پیش فصل در آمریکا همراهی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها