کد خبر : 2057130 | 03 مرداد 1403 ساعت 13:50 | 57.8K بازدید | 39 دیدگاه

یاغی در روز شکست پرسپولیس مدرک گرفت!

با پایان دوره مربیگری A آسیا، مهدی هاشمی‌نسب نیز موفق به اخذ این مدرک شد.

یاغی در روز شکست پرسپولیس مدرک گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، اختتامیه مراسم مدرک مربیگری A آسیا امروز در شرایطی در هتل المپیک برگزار شد، که چهره‌های آشنای فوتبالی نیز با گرفتن مدرک مربیگری، به کار خود در این دوره پایان دادند تا بتوانند به صورت رسمی وارد عرصه مربیگری شوند.

یکی از چهره‌های شاخص حاضر در این دوره مربیگری، مهدی هاشمی‌نسب بود. مربی استقلال که فصل قبل و به عنوان دستیار نکونام در کادرفنی آبی‌ها مشغول فعالیت بود، موفق به اخذ مدرک درجه A آسیا شد.

شایعات زیادی پیرامون ادامه فعالیت هاشمی‌نسب در استقلال مطرح شده بود. بزرگترین یاغی فوتبال ایران در طی برگزاری این دوره کلاس‌های مربیگری، پاسخ واضحی به سوالات پیرامون ادامه حضورش در کادرفنی نکونام نداد و هنوز نیز مشخص نیست که او با آبی‌ها ادامه خواهد داد یا خیر.

در روزی که رأی کمیته استیناف درخصوص شکایت پرسپولیس از هاشمی‌نسب اعلام شد و این رأی مجددا به سود مربی استقلال صادر شد، او توانست مدرک مربیگری خود را از دستان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بگیرد.

پیش از این، هاشمی‌نسب حضورش در استقلال را به پس از پایان دوره مربیگری موکول کرده بود و حالا باید دید که آیا او همچنان به حضور در این تیم ادامه خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها