کد خبر : 2057127 | 03 مرداد 1403 ساعت 13:44 | 18.9K بازدید | 45 دیدگاه

پیش‌بینی جذاب: دوئل رونالدو-مسی در آمریکا

دارا مک آنتونی، مالک باشگاه انگلیسی پیتربرا، معتقد است که کریستیانو رونالدو سال بعد راهی فوتبال آمریکا خواهد شد.

پیش‌بینی جذاب: دوئل رونالدو-مسی در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در تصمیمی عجیب و غیرمنتظره در سال ۲۰۲۳ تصمیم گرفت که راهی باشگاه النصر عربستان شود و حضور او در فوتبال این کشور باعث شد که بسیاری از بازیکنان بزرگ حاضر در فوتبال اروپا هم مسیر او را دنبال کنند و به باشگاه‌های عربستانی ملحق شوند.

قرارداد ستاره ۳۹ ساله با باشگاه النصر در تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از فوتبال عربستان و حضورش در رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به گوش می‌رسد، جایی که لیونل مسی سال گذشته و با امضای قراردادی با باشگاه اینتر میامی تصمیم گرفت که فوتبالش را در آنجا ادامه دهد.

مک آنتونی که مالکیت باشگاه پیتربرا در انگلیس را در اختیار دارد در گفتگو با تاک اسپورت و در ادعای جالب اظهار داشت: «من باور دارم که ارزش لیگ فوتبال آمریکا در ۱۰ سال آینده با توجه به قرارداد شرکت اپل و تاثیر حضور لیونل مسی در این مسابقات به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

معتقد هستم که کریستیانو رونالدو هم به احتمال زیاد پس از پایان دوران فوتبالش در عربستان راهی آمریکا خواهد شد. فوتبال جایگاه ویژه‌ای در آمریکا پیدا می‌کند و من باور دارم که اگر بتوانم باشگاه فوتبالی را در این کشور به ارزش ۱۲ تا ۱۵ میلیون یورو بخرم، ارزش آن در پنج سال آینده دو یا سه برابر خواهد شد.»

دیدگاه‌ها