کد خبر : 2057126 | 03 مرداد 1403 ساعت 13:41 | 21.2K بازدید | 18 دیدگاه

ما در مظان اتهام هستیم، نه مجرم

ماجدی: از خودم مطمئنم و به دادگاه می‌روم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره احضار خودش به دادستانی استان کرمانی ارائه کرد.

ماجدی: از خودم مطمئنم و به دادگاه می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که سخنگوی قوه قضاییه از احضار 5 فرد جدید در پرونده فساد در فوتبال برای ادای توضیحات خبر داد. بعد از انتشار این خبر برخی خبرگزاری‌های رسمی اعلام کردند که یکی از افرادی که در مظان اتهام قرار گرفته، میرشاد ماجدی است و حواشی زیادی درباره احضار شدگان به وجود آمد.

در چنین شرایطی میرشاد ماجدی که ریاست هیئت فوتبال استان تهران را نیز برعهده دارد، درباره احضار خود به دستگاه قضایی استان کرمان گفت: من جزء کسانی هستم که اعتقاد دارم باید با فساد و هر اتفاقی که خارج از صحنه رخ می‌دهد، مبارزه کرد. نمی‌دانم داستان چیست. من را هم برای پاره‌ای از توضیحات دعوت کردند.

او ادامه داد: درباره فساد هرجا بخواهند می‌روم و پاسخگو هستم. اگر ریالی غیرمشروع به زندگی من آمده حقم است که برگردانم و تاوان هم بدهم. از خودم مطمئن هستم و با فراغ بال به دادگاه می‌روم. فقط از این ناراحت هستم که وقتی در مظان اتهام هستیم و نه مجرم، نباید رسانه‌ها اینطور برخورد کنند.

1739970

ماجدی افزود: به هر حال حرمتی از سوی مردم و رسانه‌ها برای ما قائل بودند. من فکر می‌کنم یک‌سری عوامل دست به دست هم داده تا شان و شخصیت را از ما بگیرند. با این حال از خودم خیالم راحت است. در دادگاه حاضر می‌شوم و پاسخگو خواهم بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره دلیل احضار خودش گفت: تا زمانی که با دادستان محترم رفسنجان صحبت نکنم، چیزی مشخص نیست و حرفی نمی‌زنم. بعد از آن شفاف‌سازی می‌کنم. به ما گفتند که گزارش شده که شما کاری انجام دادید. من هم نمی‌دانم ماجرا چیست اما باید برویم و ببینیم ماجرا چیست و چه گزارشی آمده است.

دیدگاه‌ها