کد خبر : 2057120 | 03 مرداد 1403 ساعت 13:25 | 30.7K بازدید | 27 دیدگاه

شرط بارسا برای خرید ستاره اسپانیا: فروش دی‌یونگ!

بارسلونا به میکل مرینو اعلام کرده که تنها در صورتی قادر به جذب او خواهد بود که بتواند فرانکی دی یونگ را به فروش برساند.

شرط بارسا برای خرید ستاره اسپانیا: فروش دی‌یونگ!

به گزارش "ورزش سه"، میکل مرینو در طول رقابت‌های فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی را در ترکیب رئال سوسیداد به نمایش گذاشت و همین باعث شد که به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شود و قهرمانی با این تیم را در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ به دست آورد.

نمایش خوب او در یورو ۲۰۲۴ در ترکیب اسپانیا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد اما از همان ابتدا بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که مدیران بارسلونا به صورت جدی شرایط او را زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.

با این حال، شرایط مالی باشگاه بارسلونا همچنان معضلی جدی بر سر راه جذب بازیکنانی است که برای فصل آینده در نظر دارند و روزنامه اسپورت خبر داده است که مدیران این باشگاه پیام مهمی را برای مرینو که او هم مشتاق پوشیدن پیراهن این تیم است ارسال کرده و شرط دشواری را برای به خدمت گرفتنش مطرح کرده‌اند.

مدیران بارسا به مرینو خبر داده‌اند که تنها در صورتی قادر به جذبش خواهند بود که بتوانند دی یونگ را در این تابستان به فروش برسانند. این در حالی است که مصدومیت این ستاره هلندی باعث شده است که او شانس زیادی برای ترک بارسا نداشته باشد و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که مرینو پیشنهادهای دیگرش را مورد بررسی قرار دهد. احتمال پیوستن او به آرسنال بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها