کد خبر : 2057118 | 03 مرداد 1403 ساعت 13:19 | 21.5K بازدید | 7 دیدگاه

قیمت ستاره جنجالی برای پی‌اس‌جی مشخص شد

منچستریونایتد آماده است تا جیدون سانچو را با پیشنهادی در حدود ۵۵ میلیون یورو به پاری سن ژرمن واگذار کند.

قیمت ستاره جنجالی برای پی‌اس‌جی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سانچو فصل گذشته روزهای پرفراز و نشیب و بسیار سختی را در منچستریونایتد سپری کرد و به دلیل مشکلاتی که با اریک تن‌هاخ داشت حتی از حضور در تمرینات این تیم هم محروم شد و در نهایت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دورتموند پیوست.

این بازیکن توانست عملکرد بسیار خوبی را در نیم فصل دوم در ترکیب دورتموند در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به نمایش بگذارد اما با پایان فصل بار دیگر در اختیار یونایتد قرار گرفت و این در حالی بود که تمایلی به ادامه این همکاری نداشت اما تن‌هاخ سعی کرد که در این مدت در صحبت‌هایش از حضور او در این تیم استقبال کند.

2056134

رسانه‌های انگلیسی و فرانسوی در روزهای اخیر از علاقه پاری سن ژرمن به جذب این ستاره انگلیسی خبر داده‌اند. پی اس جی به دنبال تقویت خط حمله‌اش برای فصل آینده است و یکی از گزینه‌هایی که برای خرید در نظر دارد سانچو است اما صحبت‌های بسیاری درباره مبلغ مد نظر شیاطین سرخ برای فروش این بازیکن مطرح شده بود.

حالا روزنامه انگلیسی میرر خبر داده است که مدیران یونایتد آماده هستند تا سانچو را با پیشنهادی به ارزش حدود ۵۵ میلیون یورو به پاری سن ژرمن واگذار کنند. این در حالی است که او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۱ با قراردادی ۸۵ میلیون یورویی به یونایتد پیوسته بود اما حالا این باشگاه آماده است تا با نزدیک به ۳۰ میلیون یورو کمتر با جدایی او موافقت کند.

دیدگاه‌ها