کد خبر : 2057112 | 03 مرداد 1403 ساعت 13:05 | 10K بازدید | 11 دیدگاه

برگزاری مسابقات 4 رشته قبل از افتتاحیه

شروع غیر رسمی المپیک: فوتبال، راگبی و...

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از امروز با برگزاری مسابقات رشته‌های فوتبال و راگبی به صورت غیر رسمی استارت می‌خورد.

شروع غیر رسمی المپیک: فوتبال، راگبی و...

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در آستانه افتتاحیه بازی‌های المپیک همه نگاه‌ها به پاریس است، دو روز مانده به شروع رسمی این رویداد، مسابقات در دو رشته از امروز استارت خواهد خورد.

مراسم افتتاحیه و آغاز رسمی بازی‌های پاریس 2024 روز جمعه خواهد بود. با این حال، چهار رشته قبل از افتتاحیه مسابقات خود را استارت می‌زنند، فوتبال و راگبی از امروز و هندبال و تیراندازی با کمان از فردا. 

اتفاقا اولین نماینده ایران یعنی مبینا فلاح در تیراندازی با کمان هم فردا و قبل از افتتاحیه کار خود را آغاز خواهد کرد. 

شاگردان تیری آنری در تیم ملی فرانسه امشب شور و هیجان را به پاریس تزریق خواهند کرد. البته قبل از خروس‌ها که احتمالا شانس اول طلای المپیک هستند، آرژانتین و مراکش از گروه B کار خود را استارت می‌زنند.

2003720

ازبکستان و اسپانیا هم رودرروی هم قرار می‌گیرند و گینه-نیوزلند، مصر-دومنیکن، عراق-اوکراین، ژاپن-پاراگوئه و در نهایت فرانسه-آمریکا دیگر دیدارهای امروز فوتبال المپیک را برگزار می‌کنند. 

همچنین در راگبی هم دیدارهای زیادی در پاریس برگزار می‌شود تا این رشته نیز قبل از افتتاحیه کار خود را استارت بزند. 

هندبال هم سومین رشته تیمی است که از روز پنجشنبه مسابقات آن در بخش مردان و زنان استارت می‌خورد. این رشته‌ها با توجه به نیاز به ریکاوری ورزشکاران و فاصله چند روز بازی‌ها، کار خود را زودتر از افتتاحیه آغاز می‌کنند چون در بازه حدود 15 روزه المپیک امکان پایان مسابقات آن‌ها وجود ندارد. 

در نهایت، آخرین ورزش، تیراندازی با کمان خواهد بود که به دلیل چند مرحله‌ای بودن و زیاد بودن ماده‌ها زودتر از افتتاحیه کار خود را آغاز می‌کند و مبینا فلاح از ایران هم در این رشته به مصاف رقبای خود می‌رود.

دیدگاه‌ها