کد خبر : 2057111 | 03 مرداد 1403 ساعت 13:04 | 12.7K بازدید | 17 دیدگاه

کاپیتان جدید و قدیمی سپاهان در ارزروم (عکس)

در برخی دقایق دیدار روز گذشته سپاهان مقابل استانبول اسپور بازوبند کاپیتانی به سیاوش یزدانی رسید.

کاپیتان جدید و قدیمی سپاهان در ارزروم (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، یزدانی اگرچه در ابتدای لیگ نوزدهم به استقلال پیوست و تا میانه لیگ بیست و دوم نیز در اردوی آبی‌پوشان ماند، اما دو فصل حضور در سپاهان برای این مدافع سابقه خوبی در اصفهان ایجاد کرده است.

یزدانی در ابتدای لیگ هفدهم یکی از خریدهای زنده‌ یاد کرانچار برای تقویت سپاهان بود و در لیگ هجدهم سیاوش زیر نظر امیر قلعه‌نویی به یکی از مدافعین شاخص لیگ برتر بدل شد.

یزدانی پس از بازگشت دوباره به سپاهان اگرچه در نیمه دوم لیگ بیست و دوم و نیمه اول لیگ بیست و سوم روزهای خوشی را تجربه نکرد، اما در نیمه دوم فصل گذشته یکی از ستون‌های سپاهان بود تا در فصلی که در آستانه آن قرار داریم، یکی از مهره‌های مهم اردوی طلایی‌پوشان باشد.

2057702

سپاهان عصر روز گذشته در دومین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به مصاف استانبول اسپور رفت و در پایان در حالی که در دقایقی از این مسابقه بازوبند کاپیتانی به بازوی سیاوش یزدانی بسته شده بود با دو گل کاوه رضایی و رضا شکاری برنده مسابقه لقب گرفت.

گفتنی است به مانند سال گذشته کاپیتان اول سپاهان در فصل پیش رو محمد کریمی خواهد بود و پیام نیازمند کاپیتان دوم تیم است. امید نورافکن فصل گذشته کاپیتان سوم سپاهان بود که این افتخار در فصل جدید به یکی از بازیکنان قدیمی‌تر تیم نظیر سیاوش یزدانی سپرده خواهد شد.

دیدگاه‌ها