کد خبر : 2057103 | 03 مرداد 1403 ساعت 12:47 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

نیکولا گربیچ:

طلای المپیک پایان کار من در والیبال نیست

نیکولا گربیج از تمدید قرارداد با تیم ملی والیبال لهستان بسیار خوشحال است.

طلای المپیک پایان کار من در والیبال نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مردان لهستان تا چهار سال آینده نگرانی بابت مربی نخواهد داشت. نتایج خوب در سال‌های اخیر منجر به تمدید قرارداد با نیکولا گربیچ برای چهار فصل دیگر شد. گربیچ در این باره گفت: "من نمی‌توانستم چیزی بیشتر بخواهم. بسیار افتخار می‌کنم که فدراسیون همچنان می‌خواهد با من کار کند و به من فرصت بدهد. امیدوارم این سطح و نتایج مشابه را حفظ کنیم."

از زمانی که نیکولا گربیچ هدایت تیم لهستان را بر عهده گرفت، تیم لهستان از هر رویدادی با یک مدال بازگشته است. آنها فصل گذشته مدال طلای مسابقات قهرمانی اروپا را کسب کردند. بنابراین جای تعجب نیست که فدراسیون لهستان تصمیم به تمدید همکاری با گربیچ گرفته است.

گربیچ پس از تمدید قرارداد با تیم ملی والیبال لهستان گفت: "دلایل زیادی برای تمدید قرارداد وجود داشت، اما دلیل اصلی، رابطه من با بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون بود. ما برای یکدیگر احترام متقابل قائل هستیم و تیم را به سمت پیشرفت سوق می‌دهیم. ما سعی می‌کنیم آنچه را که فکر می‌کنیم برای تیم بهترین است انجام دهیم. برای من خوشحالی بزرگی است که با این بازیکنان کار کنم. امیدوارم کیفیت و نتایج خوب خود در سال‌های گذشته را حفظ کنیم. من افتخار می‌کنم که با این کشور همکاری می‌کنم."

نیکولا گربیچ بعد از نتایج درخشان فصل‌های قبل می‌توانست روی پیشنهادات دیگر حساب کند. با این حال، به نظر می‌رسید هیچ کشوری جرات نداشت به طور جدی به او نزدیک شود.

خود گربیچ در این باره گفت: "هیچ کس فرصت این را نداشت که به طور جدی از من برای حضور در والیبال کشورش بپرسد زیرا همه فکر می‌کردند غیرممکن است که من کار با تیم ملی لهستان را متوقف کنم."

گربیچ همچنین افزود: "کار خوب همیشه نتایج خوبی به همراه ندارد. گاهی اوقات شما هر کاری را برای آماده‌سازی تیم انجام می‌دهید، اما ممکن است آسیبی برای بازیکنان رخ دهد و دو امتیاز می‌تواند نتیجه مسابقه را تغییر دهد. شما با نتایج خود قضاوت می‌شوید. در فصول اخیر همیشه مدال به خانه بازگشته‌ایم. من لاف نمی‌زنم، اما این مدال‌ها کیفیت کار ما را ثابت می‌کند."

گربیچ اعلام کرد که تمدید همکاری برای چهار سال دیگر تأثیری بر سیستم آمادگی تیم لهستان برای بازی‌های المپیک نداشته است. او گفت: "من هنوز کارم را با تمام وجود انجام خواهم داد. از قبل برنامه‌هایی برای آینده دارم و توانستم زندگی خصوصی‌ام را سازماندهی کنم." گربیچ همچنین در پایان کتمان نکرد که با این تمدید قرارداد، آرامش خاطر بیشتری دارد.

او در نهایت افزود: "کسب مدال طلای المپیک را پایان دوران مربیگری خود نمی‌دانم و بعد از موفقیت احتمالی در المپیک با خودم نمی‌گویم تمام شد، من خوبم، نیازی به پیشرفت ندارم. این یک مسئولیت بزرگ برای من است که دائما در هر مسابقه‌ای ثابت کنم ارزشمند هستم تا بازیکنان هم از من یاد بگیرند."

دیدگاه‌ها