کد خبر : 2057086 | 03 مرداد 1403 ساعت 11:58 | 28.5K بازدید | 14 دیدگاه

دلیل اصرار یونایتد: خرید ستاره بایرن برای آنتونی!

اریک تن‌هاخ معتقد است که جذب نصیر مزراوی می‌تواند به احیای آنتونی در ترکیب منچستریونایتد کمک کند.

دلیل اصرار یونایتد: خرید ستاره بایرن برای آنتونی!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد در تلاش هستند تا بازیکنان مد نظر اریک تن‌هاخ را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند و امیدوار هستند که تقویت این تیم در بسیاری از خطوط به آنها کمک کند که عملکرد خوبی را در فصل آینده به نمایش بگذارند.

یکی از بازیکنانی که در چند هفته اخیر نامش بارها در کنار نام یونایتد به گوش رسیده ماتیس دی‌لیخت است که قصد دارد در این تابستان بایرن مونیخ را ترک کند و یونایتد علاقه بسیاری به جذب او برای تقویت خط دفاعی تیمش دارد. اما این ستاره هلندی تنها بازیکن مد نظر یونایتد از بایرن مونیخ نیست.

1788981

چند رسانه آلمانی و انگلیسی در روزهای اخیر از علاقه شیاطین سرخ به جذب مزراوی خبر داده بودند و حالا روزنامه تایمز مدعی شده است که دلیل اصرار تن‌هاخ برای به خدمت گرفتن این بازیکن این است که او باور دارد حضور این بازیکن کمک بسیاری به احیای آنتونی در اولدترافورد و بازگشت او به روزهای اوج خواهد کرد. این دو ستاره پیش از این در آژاکس با یکدیگر هم‌بازی بودند و به خوبی با سبک بازی هم آشنا هستند.

آنتونی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۲ با قراردادی گران‌قیمت به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به یونایتد پیوست اما نتوانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و در ۸۲ بازی تنها ۱۱ گل زده و پنج پاس گل هم ارسال کرده و همین باعث شده است که با انتقادهای بسیاری روبرو شود.

دیدگاه‌ها