کد خبر : 2057084 | 03 مرداد 1403 ساعت 11:54 | 23K بازدید | 29 دیدگاه

طارمی در اتاق پرو کیت دو ستاره نراتزوری

صفحه رسمی اینتر، ویدیویی از مهدی طارمی را در اتاق پرو عکس‌های فصل جدید منتشر کرده است.

طارمی در اتاق پرو کیت دو ستاره نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر روز گذشته از کیت جدید خود برای فصل بعد رونمایی کرد. لباس‌های نراتزوری با دو ستاره، یکی از ارزشمندترین کیت‌های تاریخ این باشگاه است که نشان دهنده بیست قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ داخلی است.

افعی‌ها در فصل قبل موفق شدند برای بیستمین بار، عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دهند و جلوتر از رقیب همشهری، یعنی میلان، به دو ستاره دست یابند. کیتی که روز گذشته برای فروش، در فروشگاه‌های رسمی باشگاه قرار گرفت و کیت مهاجم ایرانی نیز در میان آنها دیده می‌شود.

طارمی که پس از پیوستن به اینتر و البته درخشش در بازی‌های دوستانه پیش فصل حسابی مورد توجه قرار گرفته، در فصل آینده با لباس شماره 99 نراتزوری به میدان می‌رود و امید زیادی دارد تا بتواند برای افعی‌ها بدرخشد.

2057663

صفحه توییتری اینتر نیز امروز ویدیویی را منتشر کرد که برخی از بازیکنان حاضر در کمپ آپیانو جنتیله، از جمله طارمی، آچربی و بیسک، مقابل دوربین رسانه باشگاه قرار گرفته‌اند و در حال گرفتن عکس‌های آتلیه‌ای برای فصل جدید هستند.

اینتر که یکی از بهترین و فعال‌ترین تیم‌های رسانه‌ای اروپا را دارد، به عکس‌برداری از طارمی پرداخت تا در طول فصل، تصویر او را روی بسیاری از پوسترهای صفحات رسمی باشگاه ببینیم.

2057664
2057665
2057666

دیدگاه‌ها