کد خبر : 2057072 | 03 مرداد 1403 ساعت 11:29 | 21K بازدید | 6 دیدگاه

هرگونه ورود به چمن آزادی ممنوع شد!

در حالی که بازسازی قسمت زیرین بخش غربی ورزشگاه آزادی آغاز شده، نگرانی‌هایی درباره سلامت چمن نیز ایجاد شده است.

هرگونه ورود به چمن آزادی ممنوع شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از بازسازی سکوهای سمت غربی ورزشگاه آزادی و همینطور سکوهای جایگاه ویژه که مدت زیادی به طول انجامید و هنوز هم به طور کامل بهسازی نشده است، تخریب قسمت زیرین سکوهای آزادی آغاز شد تا ضمن ایجاد استحکام و تزریق بتون از نظر شکل ظاهری نیز تغییراتی در طبقه پایین‌تر که سالن نشست خبری و تاسیسات ورزشگاه بود ایجاد شود.

در این میان سلامت چمن ورزشگاه آزادی که از نظر ظاهری شرایط خوبی ندارد دیگر نگرانی اهالی فوتبال است؛ چمنی که طی سال‌های اخیر به طرز محسوسی از کیفیت و زیبایی آن کاسته شده و این روزها هم به دلیل تخریب طبقه زیرین ورزشگاه آزادی تحت تاثیر گرد و خاک شدید قرار دارد و در فاصله یک ماه تا آغاز مسابقات وضعیت آن نامشخص است.

البته مسئولان چمن ورزشگاه آزادی معتقدند که این روزها به دلیل داشتن آب کافی و بانک مناسب نگرانی خاصی درباره سلامت چمن وجود ندارد و به خوبی در حال محافظت از آن هستند.

خبرنگار "ورزش‌ سه" در حاشیه بازدید میدانی خود از وضعیت تخریب و بازسازی ورزشگاه آزادی ویدئویی را ثبت کرده که یکی از افراد مسئول نگهداری چمن با جدی شدن کار بازسازی طبقه زیرین قسمت غربی ورزشگاه در حال پیچیدن نوار دور زمین چمن است تا بدین ترتیب از هرگونه ورود و پاخوردن چمن ورزشگاه جلوگیری کرده باشد.

دیدگاه‌ها