کد خبر : 2057068 | 03 مرداد 1403 ساعت 11:20 | 4.5K بازدید | 3 دیدگاه

بعد از فتح VNL؛

پاریس ۲۰۲۴: طلا در خانه یک چیز دیگر است

تیم ملی والیبال فرانسه این بار به قهرمانی المپیک در خانه خود می‌اندیشد.

پاریس ۲۰۲۴: طلا در خانه یک چیز دیگر است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال فرانسه که هم به عنوان میزبان و هم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به مسابقات المپیک می‌گذارد، در اندیشه قهرمانی در حضور تماشاگران خود است.

تیم ملی والیبال فرانسه که در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال توانست با شکست ژاپن به قهرمانی دست یابد، حالا این امیدواری را در مردم کشورش به وجود آورده تا دومین طلای المپیک را از آن خود کند و به سومین کشوری پس از شوروی و آمریکا تبدیل شود که دو بار پشت سر هم المپیک را برده‌اند.

2057641

در ده سال گذشته، فرانسوی‌ها کارنامه افتخارات خود را بسیار غنی کرده‌اند. آن‌ها علاوه بر قهرمانی المپیک توکیو، دو بار قهرمان لیگ ملت‌های والیبال، دو بار قهرمان لیگ جهانی و یک بار قهرمان اروپا شده‌اند و یک برنز حاصل کار آن‌ها در قهرمانی جهان بوده است.

اروین انگاپت، آنتوان بریزارد، بنجامین تونیوتی، ژان پاتری، بارتلمی چینینیز، نیکولاس لگاف، ترور کلونو، یاسین لوئاتی، کوین تیلیه و ژنیا گربنیکوف ستاره‌های فعلی تیم ملی والیبال فرانسه هستند که با حضور یک مربی بزرگ به نام آندره‌آ جیانی قصد دارند مدال طلای خود در المپیک توکیو را این بار در پاریس و خانه خود تکرار کنند. آیا آن‌ها قادر به انجام این کار خواهند بود؟

دیدگاه‌ها