کد خبر : 2057062 | 03 مرداد 1403 ساعت 10:59 | 31.4K بازدید | 44 دیدگاه

نه به رئال مادرید: ستاره محبوب در لیورپول می‌ماند

ترنت الکساندر آرنولد با وجود علاقه رئال مادرید به جذب او تصمیم دارد به حضورش در لیورپول ادامه دهد.

نه به رئال مادرید: ستاره محبوب در لیورپول می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار با پیراهن لیورپول به میدان رفت و در طول این مدت موفق شده است موفقیت‌های بسیاری را با این تیم تجربه کند و جام‌های قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول بالای سر برده است.

این ستاره انگلیسی خیلی زود توانست به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان لیورپول در بین هواداران تبدیل شود و عملکرد خوب او همیشه با تحسین بسیاری از سوی کارشناسان و فوتبال دوستان روبرو بوده است. از قرارداد او با لیورپول تنها یک سال دیگر باقی مانده و  دو طرف برای امضای قرارداد جدید هنوز به توافق نرسیده‌اند.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در طول چند روز گذشته از علاقه رئال مادرید به جذب این بازیکن خبر داده بودند و رابطه خوب او با جود بلینگام هم باعث شده بود که این شایعات بیش از پیش قوت بگیرد اما منبعی نزدیک به آرنولد به روزنامه سان گفت: «ترنت با مربی جدید صحبت کرده است. این اتفاق قبل یورو افتاد و آنها در تماس هستند.

آنها مکالمه خیلی خوبی داشتند و سرمربی به این واقعیت که او باید روی یورو تمرکز کند احترام گذاشت. ترنت مثل همه بازیکنان لیورپول حضور مربی جدید را فرصتی برای شروع دوباره می‌داد و برای حضور در تمرینات و داشتن فصلی موفق هیجان‎‌زده است. همه در لیورپول به او علاقه دارند و تمام تلاش‌شان را برای حفظش به کار خواهند گرفت و او هم می‌خواهد به لیورپول متعهد بماند.»

دیدگاه‌ها