کد خبر : 2057059 | 03 مرداد 1403 ساعت 10:49 | 50K بازدید | 30 دیدگاه

پاداش تسلیم نشدن: ستاره بارسا گزینه اول فلیک

هانسی فلیک علاقه زیادی به فران تورس دارد و قصد دارد از او در کنار روبرت لواندوفسکی به عنوان مهاجمان اصلی تیمش استفاده کند.

پاداش تسلیم نشدن: ستاره بارسا گزینه اول فلیک

به گزارش "ورزش سه"، فران تورس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ از منچستر سیتی جدا شد و به بارسلونا پیوست و امیدوار بود که بتواند خیلی زود جایش را در ترکیب این تیم پیدا کند و به یکی از ستاره‌های اصلی خط حمله بارسا تبدیل شود.

با این حال، شرایط در طول سه سال اخیر مطابق خواسته‌های او پیش نرفت و این بازیکن نتوانست درخششی که انتظار داشت را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و به بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد که روزهای خوبی را در این تیم سپری نکرد و حتی در مقطعی شایعاتی درباره احتمال جدایی او از بارسا به گوش می‌رسید.

اما این ستاره اسپانیایی هرگز دست از تلاش برای بازگشت به ترکیب اصلی بارسا برنداشت و در فصل گذشته توانست به ستاره تعویضی تاثیرگذار این تیم تبدیل شود و همین زمینه‌ساز حضورش در اردوی تیم ملی اسپانیا و کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ شد.

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که هانسی فلیک علاقه بسیار زیادی به این ستاره جوان اسپانیایی دارد و او را در کنار لواندوفسکی به عنوان مهاجمان اصلی فصل آینده تیمش انتخاب کرده است. سرمربی جدید بارسلونا به غریزه گل زنی تورس اعتماد زیادی دارد و این واقعیت که تنها بازیکنی در بارسا که فصل گذشته بیشتر از او موفق به گلزنی شد لواندوفسکی بود ارزش و اهمیت زیادی برایش پیدا کرده است و قصد دارد که فرصت درخشش در ترکیب این تیم در فصل آینده را به او بدهد.

دیدگاه‌ها