کد خبر : 2057040 | 03 مرداد 1403 ساعت 09:53 | 14.8K بازدید | 14 دیدگاه

علیپور هنوز در پرسپولیس شماره ندارد

علی علیپور با لباس‌های بدون شماره در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود.

علیپور هنوز در پرسپولیس شماره ندارد

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور بعد از چهار فصل دوری از سرخ‌ها  دوباره به تیم خودش بازگشت تا خط حمله تیم گاریدو توان فنی بیشتری داشته باشد.

علیپور که از 19 سالگی درخشش با پیراهن سرخ را آغاز کرده بود در تمام فصولی که عضو پرسپولیس بود پیراهن شماره 70 را به تن می‌کرد که خاص و عجیب بود. با این حال در بازگشت او به پرسپولیس شماره پیراهن این بازیکن در اختیار اوستون اورونوف بود و این وینگر ازبک پیراهن شماره 70 را به تن می‌کند.

در وهله نخست اینطور به نظر می‌رسید که بعد از جدایی مهدی ترابی، پیراهن شماره 9 به علیپور برسد چرا که هم با کیفیت و توان فنی او سنخیت دارد هم با پست بازی او کاملا هماهنگ است اما این شماره از شروع تمرینات به مهدی عبدی همشهری و دوست نزدیک علیپور تعلق گرفته است.

علیپور در تمرینات اخیر پرسپولیس با لباس‌های بدون شماره تمرین می‌کند و جالب اینکه او بعد از عقد قراردادش گفته بود دوست دارد شماره پیراهنش را هواداران تیمش انتخاب کنند که فعلا اتفاقی در این خصوص رخ نداده است.

البته بعید نیست بعد از بازگشت اورونوف از المپیک پاریس، شماره 10 سرخ‌ها که بعد از جدایی میلاد سرلک به بازیکن دیگری تعلق نگرفته به وینگ ازبک برسد و علیپور دوباره شماره 70 را به تن کند.

شاید هم هواداران از علیپور بخواهند او شماره 10 سرخ‌ها را در فصل جدید به تن کند چرا که تا الان بهترین و امیدوارکننده‌ترین خرید پرسپولیس آقای گل سابق لیگ برتر بوده است.

دیدگاه‌ها