کد خبر : 2057030 | 03 مرداد 1403 ساعت 09:20 | 28.4K بازدید | 40 دیدگاه

مصمم برای بازگشت: انگیزه ستاره بدشانس بارسا

گاوی در تلاش است تا هرچه زودتر روند درمان مصدومیتش را طی کند و به ترکیب بارسلونا برگردد.

مصمم برای بازگشت: انگیزه ستاره بدشانس بارسا

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت بد موقع و دردناک گاوی در زمان حضورش در اردوی تیم ملی اسپانیا باعث شد که این بازیکن چند ماه اخیر را دور از میادین سپری کند و روند درمانی طولانی مدت را در پیش داشته باشد که فرصت حضور در رقابت‌های جام ملت اروپای ۲۰۲۴ را هم از او گرفت.

این ستاره اسپانیایی که یکی از مهره‌های کلیدی بارسلونا در چند فصل اخیر بوده است نتوانست این تیم را در چند ماه گذشته و در  مقطعی حساس از رقابت‌های لالیگا همراهی کند و این موضوع باعث ناراحتی شدیدش شده بود که به خوبی در چهره و اظهاراتش مشخص بود اما از سوی دیگر به نظر می‌رسد که انگیزه مضاعفی هم به او داده است.

انتشار تصاویری از تمرینات اختصاصی این بازیکن که این روزها در مجموعه تمرینی بارسلونا دنبال می‌شود توجه بسیاری از هواداران این تیم را به خود جلب کرده و باعث شده است که آنها به عزم جزم و انگیزه بالای او در انجام این تمرینات و تسریع روند درمان و بازگشتش به میادین اشاره کنند.

2057584

گاوی که با پارگی رباط صلیبی و آسیب به مینیسک خارجی روبرو بود، حالا روزهای سختش را پشت سر گذاشته و امیدوار است که بتواند از ماه سپتامبر (شهریور) آمادگی کامل برای حضور در ترکیب اصلی بارسا و بازی تحت هدایت هانسی فلیک را به دست آورد.

2057585

دیدگاه‌ها