کد خبر : 2057021 | 03 مرداد 1403 ساعت 06:58 | 18.8K بازدید | 30 دیدگاه

انتخاب ستاره انگلیس: با بهتر از صلاح بازی نکردم

ترنت الکساندر آرنولد می‌گوید محمد صلاح به دلیل ویژگی‌هایی که دارد بهترین بازیکنی است که او کنارش بازی کرده است.

انتخاب ستاره انگلیس: با بهتر از صلاح بازی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۷ باشگاه رم را ترک کرد و راهی لیگ برتر انگلیس شد تا با پیراهن لیورپول در این مسابقات به میدان برود و از همان ابتدا توانست خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این لیگ معرفی کند.

این ستاره مصری یکی از دلایل موفقیت تیم تحت هدایت یورگن کلوپ در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و پایان دادن به طلسم قهرمانی لیورپول در این مسابقات و همچنین کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود و روند خوبش را در طول این چند فصل حفظ کرده است.

ترنت الکساندر آرنولد معتقد است که این مهاجم بهترین بازیکنی است که او در طول این مدت در کنارش بازی کرده است و درباره دلیل این انتخاب به روزنامه میرر گفت: "دلیل انتخاب من ثباتی است که او دارد، از اولین دقیقه‌ای که وارد این باشگاه شد تا همین امروز. او همیشه باثبات بوده و هرگز افت نکرده است.

2043542

فکر می‌کنم کارهایی که او کرده و دستاوردهایی که داشته بسیار قابل توجه است. تلاش و تعهد او به فوتبال و همچنین زحماتی که در تمرینات می‌کشد و من شاهدش هستم تحسین برانگیز است. او انگیزه بسیاری دارد که هر روز پیشرفت کند به هر رکوردی که پیش رویش قرار دارد را بشکند."

دیدگاه‌ها