کد خبر : 2057017 | 03 مرداد 1403 ساعت 01:43 | 36.6K بازدید | 15 دیدگاه

لیورپول جانشین فن‌دایک را نشان کرده است!

ویرژیل فن دایک، کاپیتان ۳۳ ساله لیورپول، ممکن است امسال تابستان این باشگاه را ترک کند. بر اساس گزارش های وبسایت "تیم تاک" مقامات باشگاه جانشین او را گلیسون برمر، مدافع ۲۷ ساله یوونتوس در نظر گرفته اند.

لیورپول جانشین فن‌دایک را نشان کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، به گفته رودی گالتی، کارشناس نقل و انتقالات "تیم تاک"، فن دایک چراغ سبزی برای مذاکره با صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان که مالکیت باشگاه‌های برتر لیگ حرفه‌ای عربستان را بر عهده دارد، نشان داده است. گفته می شود لیورپول حاضر است در ازای دریافت ۵۵ میلیون یورو برای ملی پوش هلندی خود مذاکره کند. با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن ۳۳ ساله تابستان آینده به پایان می‌رسد، لیورپول تنها در این پنجره نقل و انتقالات می‌تواند هزینه هنگفتی برای انتقال او مطالبه کند.

قرمزها به دنبال جانشین‌های احتمالی برای او بوده اند. بر اساس گزارش "تیم تاک"، لیورپول با یوونتوس در مورد گلیسون برمر تماس گرفته است. این ستاره برزیلی خط دفاعی، یکی از بهترین مدافعان سری آ به حساب می‌آید و عملکردهای چشمگیری در یووه داشته است. جذب این مدافع میانی ارزان تمام نخواهد شد و گفته می‌شود ایتالیایی‌ها برای این بازیکن ۲۷ ساله مبلغ هنگفتی معادل ۷۰ میلیون یورو درخواست کرده اند.

مارک گوئهی و گونسالو ایناسیو نیز به عنوان گزینه‌های تقویتی احتمالی ذکر شده‌اند، اما تجربه به نفع برمر است.

1903605

فن دایک پس از شکست در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل انگلیس، با گفتن این جمله که "تابستان امسال به دقت فکر خواهم کرد که در سطح باشگاهی و ملی چه می‌خواهم"، دوباره شایعات انتقال را تقویت کرد.

با حضور سرمربی جدید، آرنه اسلوت ۴۵ ساله، دوران جدیدی در آنفیلد آغاز شده است. تمایل اسلوت برای حفظ بازیکنان کلیدی در حال حاضر با مشکل مواجه شده است.

فن دایک تنها ستاره لیورپول نیست که مذاکرات تمدید قراردادش متوقف شده است. قراردادهای ترنت الکساندر-آرنولد و محمد صلاح نیز در تابستان ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و هر دو بارها با انتقال به تیم‌های دیگر، صلاح به عربستان و الکساندر-آرنولد به رئال مادرید، مرتبط شده اند.

اسلوت می خواهد هر کاری که می‌تواند برای حفظ فن دایک انجام دهد. اینکه او موفق خواهد شد یا خیر، جای سوال است. هفته‌های آینده می‌تواند سرنوشت این باشد که آیا لیورپول فصل آینده دوباره مدعی قهرمانی خواهد بود یا اینکه یک تحول اساسی در راه است.

دیدگاه‌ها