کد خبر : 2057014 | 03 مرداد 1403 ساعت 06:34 | 10.2K بازدید | 76 دیدگاه

درویش تمام تلاش خود را برای جذب او کرد؛

مدیرعامل آلومینیوم: لیموچی خودش سپاهان را خواست

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم می‌گوید مبلغ پیشنهادی سپاهان و پرسپولیس برای جذب مهدی لیموچی یکسان بوده است.

مدیرعامل آلومینیوم: لیموچی خودش سپاهان را خواست

به گزارش "ورزش سه"، مهدی لیموچی در شرایطی سپاهان را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد که باشگاه پرسپولیس هم در تلاش بود که او را برای فصل جدید جذب کند. انتقال لیموچی به جمع طلایی‌پوشان باعث شد تا شایعات مختلفی در خصوص مبلغ پرداختی این باشگاه به آلومینیوم اراک و این بازیکن شکل بگیرد.

محمد رجائیان، مدیرعامل آلومینیوم، در این باره گفت: اولین درخواست‌کننده برای جذب لیموچی آقای درویش بود. بنابراین کسی گناه آقای درویش را نشورد، آقای درویش تمام هم و غم و همت خودش را به کار برد تا بتواند این بازیکن را برای رضایت هواداران جذب کند. در لحظات اولیه خود آقای لیموچی هم خیلی مایل بود به پرسپولیس برود، اما یک‌باره مسیر عوض شد.

او در پاسخ به این سوال که چه کسی مسیر را عوض کرد، گفت: خود بازیکن. من اصلا با ایجنت بازیکن رابطه‌ای ندارم.

رجاییان در واکنش به اینکه آیا پیشنهاد اغواکننده‌ای از سمت باشگاه سپاهان ارائه شد، گفت: در لحظه‌ای که ما با سپاهان مذاکره می‌کردیم، آقای درویش و باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به ما زدند که هر چقدر سپاهان می‌دهد، ما هم پرداخت می‌کنیم.

2054403

مدیرعامل آلومینیوم در پاسخ به اینکه آیا سپاهان به خود بازیکن پول بیشتری داده است، گفت: من اطلاعی نداریم.

رجاییان با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که بین سپاهان و آلومینیوم امضا شده است، توضیح داد: ما یک تفاهم‌نامه با باشگاه سپاهان بستیم که شامل مبلغی نقدی و مبلغی تعهدی می‌شود. ما یک قرارداد خواهرخواندگی هم با سپاهان و یک بخشی به آن برمی‌گردد. قرار است چهار تیم ما از بزرگسال تا رده‌هایی که در لیگ کشوری هستند، به سپاهان بروند و یکی دو روز خدمت آنها باشند.

او ادامه داد: چند دست لباس و مقداری امکانات خواستیم. یک بازیکن هم از آنها خواستیم و آقای عیسی مرادی در تفاهم‌نامه‌مان است. اگر آقای مرادی نشود، به سراغ بازیکن بعدی می‌رویم.

رجاییان در پاسخ به اینکه آیا توصیه‌ای از مدیران کارخانه صورت نگرفته بود، گفت: سهام‌داران، مجموعه هیئت مدیره شرکت و مدیرعامل به هیچ عنوان در کار ما دخالت تاثیرگذار ندارند و فقط کار نظارتی می‌کنند.

دیدگاه‌ها