کد خبر : 2057010 | 03 مرداد 1403 ساعت 01:23 | 29.6K بازدید | 19 دیدگاه

پس از تأیید پپ: سیتی قرارداد کی‌دی‌بی را تمدید می‌کند

پس از تایید پپ گواردیولا مبنی بر ماندن کوین دی‌بروینه در منچستر سیتی، مذاکرات برای تمدید قرارداد با این بازیکن آغاز شده است.

پس از تأیید پپ: سیتی قرارداد کی‌دی‌بی را تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا روز گذشته تأیید کرد که کوین دی‌بروینه در سال آخر قراردادش در منچستر سیتی باقی خواهد ماند. دی بروین که ۳۳ سال دارد، مورد توجه تیم‌های لیگ عربستان سعودی قرار گرفته است و باشگاه الاتحاد و همچنین الهلال امیدوار هستند او را از منچستر سیتی به خدمت بگیرند.

دی‌بروینه در طول مسابقات یورو ۲۰۲۴ از احتمال انتقال به خاورمیانه صحبت کرده بود، اما سپس تأکید کرد که در منچستر سیتی خوشحال است. گواردیولا اکنون شایعات مربوط به جدایی او را رد کرده و گفته است:«کوین نمی‌رود.»

2057552

منچستر سیتی حالا می‌خواهد هر چه زودتر برنامه‌های آینده را مشخص کند. قرارداد هافبک بلژیکی در تابستان آینده به پایان می‌رسد و حالا پس از تأیید پپ، مذاکراتی برای ماه آینده برنامه‌ریزی شده است. منچستر سیتی قصد دارد قرارداد دی‌بروینه را حداقل برای یک فصل دیگر تمدید کند.

گواردیولا همچنین تأکید کرده که این پنجره نقل و انتقالات برای قهرمانان لیگ برتر احتمالاً آرام خواهد بود و تاکنون تنها ساوینیو از باشگاه خیرونا به تیم اضافه شده است.

دیدگاه‌ها