کد خبر : 2056992 | 03 مرداد 1403 ساعت 05:17 | 6.2K بازدید | 9 دیدگاه

تاخیر عجیب پیکانی‌ها در انتخاب سرمربی

تیم فوتبال پیکان در شرایطی که بسیاری از تیم‌های لیگ دسته اول کارشان را آغاز کرده‌اند، هنوز سرمربی خود را نشناخته است.

تاخیر عجیب پیکانی‌ها در انتخاب سرمربی

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و چهارم برگزار شد تا بار دیگر جای خالی پیکان و صنعت نفت آبادان که پس از چندین سال حضور مداوم در بالاترین سطح فوتبال ایران به لیگ دسته اول سقوط کردند احساس شود.

پیکان به عنوان یکی از تیم‌های بازیکن ساز فوتبال ایران حالا باید در سطح جدیدی کارش را آغاز کند و تصمیم سازان این باشگاه این روزها در حال بررسی رزومه و برنامه مربیان مختلف هستند تا بهترین انتخاب را برای فصل پیش‌رو و بازگشت به لیگ برتر داشته باشند.

در این بین اما کم شدن بودجه باشگاه پیکان و از دست رفتن برخی بازیکنان تیم محدودیت‌هایی هستند که سرمربی جدید باید با آنها کنار بیاید و پس از انتخاب خیلی زود باید تیمش را ببندد و مهیای حضور در مسابقات کند.

طی هفته‌های اخیر نفراتی نظیر محمود فکری، مجتبی سرآسیایی و عبدالله ویسی برای پذیرش هدایت پیکان با مدیران این باشگاه وارد مذاکره شده‌اند که حالا با توجه به اینکه شنیده می‌شود فکری فصل آینده در مس شهربابک خواهد بود، باید دید انتخاب نهایی مدیران باشگاه پیکان کدام سرمربی خواهد بود.

پیش‌تر از باشگاه پیکان خبر رسیده بود که قرار است در ابتدای همین هفته سرمربی تیم فوتبال باشگاه انتخاب شود که البته هنوز این تصمیم مهم در پیکان‌شهر به نتیجه نرسیده است.

دیدگاه‌ها