کد خبر : 2056977 | 03 مرداد 1403 ساعت 05:44 | 17.3K بازدید | 15 دیدگاه

در گزارش فنی یوفا مشخص شد

دلیل باخت انگلیس در فینال یورو: جان نداشتند!

یوفا در گزارش فنی خود، دلیل شکست انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ را مشخص کرد‌.

دلیل باخت انگلیس در فینال یورو: جان نداشتند!

به گزارش "ورزش سه"، این گزارش که توسط هیئتی از ناظران فنی یوفا تهیه شده است، روندها، داده‌ها و مشاهدات در طول تورنمنت را ارزیابی می‌کند و هدف آن ارائه بینش‌های عملی برای مربیان فعال در بازی است.

2057510

این هیئت که شامل چندین مربی مشهور از جمله رافائل بنیتز، فابیو کاپلو، فرانک دی‌بوئر، دیوید مویس و اوله گونار سولسشر و چند مربی دیگر است، همچنین نظرات خود را در مورد چگونگی شکست تیم گرت ساوت‌گیت توسط اسپانیا در فینال ارائه داده‌اند.

2054217

آنها دلایل شکست انگلیس در فینال را تحت عنوان «کاهش سطح انرژی انگلیس» فهرست و بیان کرده‌اند که سه شیرها پس از گل دوم اسپانیا به طور کلی از بازی خارج شدند.

به گفته مویس، انگلیس به اندازه کافی از توپ استفاده نکرد و به همین دلیل سریعتر از حریف خود خسته شد. مویس، مربی سابق وستهام، گفت:«انگلیس نتوانست به اندازه اسپانیا توپ را در اختیار بگیرد و نتوانست راهی برای ساختن موقعیت پیدا کند.»

در گزارش ناظران آمده است:«این ناتوانی در نگه داشتن توپ یکی دیگر از دلایلی بود که آنها در بیشتر دقایق نیمه دوم هیچ حمله‌ای نداشتند و نمی‌توانستند اسپانیا را تحت فشار قرار دهند.»

2054203

این موضوع همچنین چیزی است که ساوت‌گیت در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به آن اشاره و بیان کرد که تیمش در نگه داشتن توپ و جلوگیری از فشار اسپانیا مشکل داشت.

گزارش همچنین نشان می‌دهد که اسپانیا پس از نیمه اول نه چندان خوب، چگونه در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی ایجاد کرده و ضعف‌های ۴۵ دقیقه اول را برطرف کرده، چیزی که انگلیس در آن مشکل جدی داشت.

دیدگاه‌ها