کد خبر : 2056973 | 02 مرداد 1403 ساعت 23:29 | 24.6K بازدید | 10 دیدگاه

اریک رمزی:

کار با تن‌هاخ من را دوبرابر بهتر کرد!

اریک رمزی، مربی سابق منچستریونایتد، در مصاحبه با دیلی میل از تجربه کار با اریک تن هاخ در اولدترافورد گفت.

کار با تن‌هاخ من را دوبرابر بهتر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رمزی که پیش از پیوستن به تیم مینیسوتا یونایتد در لیگ آمریکا در فوریه 2024 در کنار تن هاخ کار می‌کرد، در زمان حضور مشترک‌شان در اولدترافورد نکات زیادی از سرمربی هلندی آموخت.

او که در سن 32 سالگی به جوان‌ترین مربی تاریخ MLS تبدیل شد، گفت: «مطمئنا چیزهای زیادی از کار با اریک یاد گرفتم. او فردی فوق‌العاده با قدرت و اعتقاد راسخ است. مشاهده کردن تن هاخ از نزدیک و نحوه برخورد او با فشارهای عظیم باشگاه منچستریونایتد در مقاطعی که اوضاع خوب پیش نمی‌رفت، بسیار آموزنده بود. نحوه مدیریت چنین لحظاتی است که مشخص می‌کند یک مربی می‌تواند تیم را متحد نگه دارد و تا کجا می‌تواند پیشرفت کند.»

رمزی همچنین دلیل ترک منچستریونایتد و پذیرش چالش جدید در ایالات متحده را فاش کرد: «احساس کردم فرصتی است که نمی‌توانم رد کنم. فارغ از اینکه در اینجا چه سرنوشتی پیدا کنم و چه زمانی به پایان برسد، می‌دانم که با این تجربه به مراتب بهتر خواهم شد. تا کنون همه چیز همانطور که می‌خواستم پیش رفته است. می‌توانم با اطمینان بگویم که حتی بعد از پنج ماه، احساس می‌کنم دو برابر توانمندتر از زمانی هستم که در آنجا می‌ماندم. احتمالا هرگز به عقب نگاه نخواهم کرد و با خود بگویم که ‘شاید باید کمی بیشتر در منچستریونایتد می‌ماندم. در طول مدت حضور تن هاخ چند فرصت برای رفتن به من رسید و همیشه ابتدا با او در میان می‌گذاشتم. او فرد بسیار خوبی برای صحبت کردن در این زمینه بود. او بسیار صادق است و جنبه مربیگری و راهنمایی را نیز در خود دارد. زمانی که این فرصت پیش آمد، با وجود تمایل او به ماندنم، ارزش این موقعیت را درک کرد. چندین صحبت طولانی در این باره داشتیم و از اینکه او به من اجازه رفتن داد، بسیار سپاسگزارم، زیرا زمان دشواری از فصل برای آنها بود. از اینکه اینجا همه چیز به خوبی پیش رفت، بسیار سپاسگزارم، چون قطعا نمی‌خواستم به شکل دیگری رقم بخورد.»

2057503

در حالی که باشگاه منچستریونایتد تایید کرده است که تن هاخ همچنان سرمربی باقی خواهد ماند، اما با خریدهای جدیدی مانند لنی یورو و جاشوآ زیرکزی، انتظار عملکرد بهتری از سرمربی هلندی در فصل جدید دارند. همچنین تغییراتی در کادر مربیگری باشگاه رخ داده است و اسطوره باشگاه، رود فن نیستلروی به همراه هموطن هلندی خود، رنه هارکه، به تیم اضافه شده‌اند.

دیدگاه‌ها