کد خبر : 2056969 | 03 مرداد 1403 ساعت 04:13 | 15.8K بازدید | 7 دیدگاه

ملی‌پوش انگلیسی فاصله‌ای با لیگ عربستان ندارد

کیه‌ران تریپیه،کاپیتان نیوکاسل در آستانه خروج از این باشگاه و رفتن به لیگ عربستان است.

ملی‌پوش انگلیسی فاصله‌ای با لیگ عربستان ندارد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد باشگاه نیوکاسل با نزدیک شدن کیه‌ران تریپیه، مدافع کلیدی خود، به سال پایانی قراردادش، به فروش او در پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی جاری رضایت دهند. ملی‌پوش انگلستان هنوز قرارداد جدیدی امضا نکرده است، به این معنی که او می‌تواند در صورت عدم فروش در این فصل، به صورت رایگان باشگاه را ترک کند.

2057497

باشگاه نیوکاسل پس از بازی دادن به تینو لیورامنتو در فصل گذشته، اکنون این بازیکن 21 ساله را گزینه بلندمدت خود در پست دفاع راست می‌داند. بنابراین، آن‌ها در صورت دریافت مبلغ مناسب، با جدایی تریپیه 33 ساله موافقت خواهند کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که چندین باشگاه لیگ حرفه‌ای عربستان به این بازیکن باتجربه علاقه نشان داده‌اند و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده مذاکراتی با باشگاه لیگ برتری داشته باشند. ستاره سابق اتلتیکو مادرید هنوز به دلیل مرخصی اضافی پس از یورو 2024 که در آن سه‌ شیرها به فینال رسیدند، به تمرینات پیش‌فصل باشگاه ملحق نشده است.

تیم ادی هاو پس از پیروزی 3-1 مقابل اونترهاخینگ در اولین بازی دوستانه پیش‌فصل خود در آلمان در روز یکشنبه، در تاریخ 27 جولای در ورزشگاه کی‌کوم به مصاف هال سیتی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها