کد خبر : 2056967 | 02 مرداد 1403 ساعت 23:11 | 24.7K بازدید | 13 دیدگاه

نیکلاس اوتامندی:

برای آرژانتین حالا وقت قهرمانی المپیک است

نیکلاس اوتامندی، کاپیتان تیم المپیک آرژانتین، می‌گوید پس از قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی آن‌ها به دنبال قهرمانی در المپیک هستند.

برای آرژانتین حالا وقت قهرمانی المپیک است

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین اولین بازی خود را در بازی‌های المپیک 2024 پاریس روز چهارشنبه انجام خواهد داد و در اولین بازی گروه B به مصاف مراکش خواهد رفت.

تیم تحت هدایت خاویر ماسکرانو پس از شکست در بازی دوستانه مقابل گینه، باید با حضور چهار بازیکنی که سابقه قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر را دارند، آغاز بکار کند: تیاگو آلمادا، جرونیمو رولی، خولین آلوارز و نیکلاس اوتامندی.

اوتامندی 36 ساله که در حال حاضر بازیکن بنفیکا است، بازوبند کاپیتانی آلبی سلسته را. در این رقابت‌ها بر بازو خواهد بست.

2057491

او قبل از اولین بازی خود در المپیک با تیک اسپورت مصاحبه‌ای کرد و قهرمانی اخیر آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا به میزبانی ایالات متحده آمریکا را به یاد آورد.

اوتامندی درباره این رقابت‌ها که آرژانتین در فینال کلمبیا را شکست داد، گفت:"ما بردی رقابت به اینجا آمدیم، برای من این یک واقعیت است که هر تورنمنت از صفر شروع می‌شود. یک فینال رویایی بود، دو بار قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا کار هر کسی نیست. این تیم به بهترین شکل ممکن از عهده آن برآمد."

او درباره گروه جدیدی از بازیکنان که جوان‌تر هستند، گفت:"فراتر از این که با 11 بازیکن بازی می‌کنی، تمام گروه مهم است. شما باید برای هر نوع موقعیتی آماده باشید. ما تا آخر جنگیدیم و به چیزی که همه آرزویش را داشتیم رسیدیم، یعنی آوردن جام به آرژانتین. تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که منتظر اولین بازی آلبی سلسته در ورزشگاه در سنت اتین باشیم."

دیدگاه‌ها