کد خبر : 2056949 | 02 مرداد 1403 ساعت 22:08 | 11.1K بازدید | 20 دیدگاه

بختیاری‌زاده: نکونام باید قدرتمند‌ترین فرد باشگاه باشد

سهراب بختیاری زاده استقلال را مدعی قهرمانی در لیگ جدید دانست.

بختیاری‌زاده: نکونام باید قدرتمند‌ترین فرد باشگاه باشد

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده پیشکسوت باشگاه استقلال امروز در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر حاضر شد و در اجرای این مراسم شرکت کرد، او در همین مراسم گفتگویی هم با خبرنگاران انجام داد و شرایط باشگاه استقلال را بررسی کرد.

بختیاری زاده در ابتدا گفت: امیدوارم که فوتبالمان درست شود و در مسیر حرفه‌ای قرار بگیریم و این خیلی مهم است و آرزوی موفقیت برای همه تیم‌ها دارم.

ویدئو: 348178

او درباره شرایط استقلال گفت: استقلال سال قبل تیم قدرتمندی بود و شانس قهرمانی داشت، نکونام یک تیم متحد و جنگجو را راهی مسابقات کرد و امیدوار کرد که اگر به این تیم توجه بیشتری بشود شانس بزرگی برای قهرمانی خواهد داشت.

بختیاری زاده 4 تیم را مدعی اصلی قهرمانی خواند و گفت: با احترام به همه تیم‌ها استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور شانس بالایی برای قهرمانی خواهد داشت و نباید تیم‌هایی مانند فولاد خوزستان و ذوب آهن را هم از یاد ببریم.

او درباره شرایط نقل و انتقالاتی استقلال گفت: هر تیمی در جذب بازیکن برمی‌گردد به خواسته‌های سرمربی، ما زمانی می‌توانیم نوع فوتبال مربی را قضاوت کنیم که در مسابقات شاهد آن باشیم، همه تیم‌ها خیلی فعال بودند و به نسبت خواسته‌هایشان و اهداف‌شان خیلی خوب توانستند نیازهایشان را برطرف کنند.

بختیاری زاده در واکنش به اینکه بازیکنان اهل بوسنی بدون نظر نکونام جذب شدند گفت: سرمربی شاید نفر سوم و چهارم یک باشگاه باشد اما بدون تردید باید قدرت اصلی مجموعه باشد، سرمربی اگر احساس کند بازیکن نمی‌تواند به باشگاه کمک کند باید عذر آنها را بخواهد.

دیدگاه‌ها