کد خبر : 2056946 | 02 مرداد 1403 ساعت 21:59 | 12.5K بازدید | 8 دیدگاه

آماده‌باش ماسکرانو: آرژانتین می‌خواهد در المپیک موفق شود

خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم المپیک آرژانتین، امیدوار است تیمش در المپیک پاریس به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

آماده‌باش ماسکرانو: آرژانتین می‌خواهد در المپیک موفق شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم المپیک آرژانتین با هدایت خاویر ماسکرانو در مسابقات المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

ماسکرانو که اولین بازی تیمش در المپیک، روز چهارشنبه برابر مراکش در سنت‌اتین برگزار می‌شود، گفت:"وقتی در آستانه این نوع مسابقات هستید، انتظار دارید بهترین‌ها را رقم بزنید. با امید و توانایی برگزاری یک تورنمنت عالی و با این واقعیت که تیمی خوشحال و آرام هستیم، دور هم جمع شده‌ایم که به دلیل محدودیت‌ها گرد هم آوردن این بازیکنان دشوار بود.

اما در نهایت توانستیم این کار را انجام دهیم و این واقعیت که ما تمام این زمان را صرف آماده سازی و برنامه ریزی کردیم، همان طور که انتظار داشتیم، به پایان رسید. اکنون فقط باید منتظر باشیم تا روز افتتاحیه برسد و مسابقات را شروع کنیم."

2057452

ماسکرانو درباره انتظارات از تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت:"همیشه مربی تیم ملی آرژانتین بودن یک مسئولیت ویژه است و باید کارها برای رسیدن به بهترین نتایج به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

در مورد زمانم به عنوان بازیکن، من به وضوح خوش شانس بودم که همه چیز برای من خوب پیش رفت، به خصوص در این مسابقات، و امروز متوجه شدم که قرار است در بازی‌های المپیک جدید بازی کنیم. اما ما همیشه در داخل تیم در مورد آن صحبت می‌کنیم که بازی‌های المپیک ویژه هستند."

دیدگاه‌ها