کد خبر : 2056943 | 02 مرداد 1403 ساعت 21:49 | 124K بازدید | 142 دیدگاه

الوکره و عبدالکریم؛ خیلی متشکریم

ثروت بی سابقه در خزانه باشگاه پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس رقم جدایی عبدالکریم حسن را اعلام کرد.

ثروت بی سابقه در خزانه باشگاه پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپولیس سرانجام توافق با عبدالکریم حسن را اعلام کرد و جزییاتی از این انتقال بی سابقه را به اطلاع هواداران این تیم رساند تا مشخص شود او بزرگ‌ترین انتقال تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده است.

الوکره که از مدتها پیش و به عنوان اولین باشگاه پیشنهاد خود را به دست پرسپولیس رساند، در نهایت خواسته این باشگاه را تامین کرد و این بازیکن را به خدمت گرفت.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر کسب رقم رضایتنامه، یک اردوی مجانی و مبلغی برای پاداش قهرمانی را هم به دست آورد تا یک قرارداد فوق‌العاده را امضا کرده باشد.

پرسپولیس در اطلاعیه خود نوشت:

مجوز انتقال عبدالکریم در ازای پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار صادر شد. همچنین باشگاه الوکره میزبانی برپایی یک اردو در کشور قطر شامل هزینه‌های سفر، اقامت، بازی دوستانه و کلیه موارد مرتبط را برعهده گرفته است.
باشگاه الوکره همچنین در صورت قهرمانی در فصل آتی لیگ، مبلغ ۱۴۰ هزار دلار به پرسپولیس پرداخت خواهد نمود. باشگاه پرسپولیس با قدردانی از تلاش‌های عبدالکریم حسن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس برای او و باشگاه الوکره آرزوی موفقیت می‌کند.

2056341

این رقم استثنایی که چیزی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد بود، به سقف قرارداد پرسپولیس اضافه خواهد شد تا این تیم از نظر قانونی امکان بستن گران‌ترین تیم ایران را داشته باشد.

پرسپولیس همچنین از این انتقال تمام دستمزد فصل گذشته عبدالکریم را به دست آورد و امکان خرید یک مدافع و یک دروازه‌بان را هم خواهد داشت.

جالب است بدانید پرسپولیس از مجموع فروش بیرانوند و طارمی هم این عدد را کسب نکرده بود.

دیدگاه‌ها