کد خبر : 2056937 | 03 مرداد 1403 ساعت 02:57 | 11.2K بازدید | 5 دیدگاه

ملی‌پوش ایتالیایی: تصمیم برای ماندن در یوونتوس درست بود

آندره‌آ کامبیاسو در مصاحبه‌ای اعلام کرد تصمیمش برای ماندن در یوونتوس صحیح بوده است.

ملی‌پوش ایتالیایی: تصمیم برای ماندن در یوونتوس درست بود

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ کامبیاسو مدافع یوونتوس در مصاحبه با توتواسپورت در خصوص دوران پیش فصل، بازی کردن دوباره زیر نظر موتا، اهداف یوونتوس و عملکردش در یورو 2024 صحبت کرد.

کامبیاسو که سابقه همکاری با موتا در بولونیا را دارد، در خصوص سرمربی جدید بیان کرد: «او مربی‌ای با ذهنیتی عالی است. بسیار سخت‌گیر است، تمایل زیادی به کار سخت دارد و روی تمرینات تمرکز بالایی دارد. ما تیم نسبتا جوانی هستیم و فکر می‌کنم او واقعا می‌تواند به ما کمک کند.»

2057435

این مدافع در ادامه با اشاره به توانایی بازی در پست‌های مختلف گفت: «من بازیکن چندپسته‌ای هستم و می‌توانم در نقش‌های مختلف بازی کنم. تاکنون عمدتا به عنوان دفاع چپ به میدان رفته‌ام، اما مصدومیت‌ها و چرخش بازیکنان در طول فصل نیازهای متفاوتی ایجاد می‌کند؛ خواهیم دید.»

کامبیاسو با اشاره به آشنایی قبلی با سبک مربیگری موتا افزود: «من قبلا با تیاگو در بولونیا با سیستم دفاع چهار نفره بازی کرده‌ام. از نظر تاکتیکی تغییراتی وجود دارد، اما من با هر دو سیستم بازی کرده‌ام، بنابراین تغییرات زیادی را نمی‌بینم.»

مدافع جوان بیانکونری در خصوص علاقه باشگاه‌های لیگ برتر در ابتدای نقل و انتقالات گفت: «تصمیم سختی نبود. قبل از رفتن به یورو قراردادم را تمدید کردم، بنابراین خوشحال‌ترین مرد دنیا هستم.»

کامبیاسو در پاسخ به این سوال که آیا این به معنای بهتر بودن یوونتوس نسبت به لیگ برتر است، گفت: «از امروز بله، یوونتوس بسیار بهتر است.»

کامبیاسو در بخش پایانی مصاحبه به تجربه خود در یورو 2024 با ایتالیا اشاره کرد و گفت: «قطعا تجربه مثبتی نبود. مسابقاتی وجود دارد که فقط چند بار در طول زندگی می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. باخت به این شکل خوشایند نبود، اما دیگر تمام شده است. من حتی سخت‌تر تلاش خواهم کرد تا دوباره با این پیراهن بازی کنم، این یکی از بهترین چیزها در فوتبال است. باید به جلو حرکت کنیم، دیگر گذشته است.»

دیدگاه‌ها