کد خبر : 2056936 | 02 مرداد 1403 ساعت 21:34 | 24.1K بازدید | 22 دیدگاه

فقط در کادرفنی یحیی دستیار می‌شوم؛

مطهری: تراکتور دوست داشت آنجا کار کنم

حمید مطهری می‌‌گوید بازگشت فولاد به جمع مدعیان لیگ برتر نیازمند یک برنامه سه ساله خواهد بود.

مطهری: تراکتور دوست داشت آنجا کار کنم

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی به کادرفنی فولاد خوزستان اضافه شده است، امروز در مراسم قرعه‌کشی لیگ بیست چهارم حاضر شده بود. او پس از مراسم در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط فولاد اظهار داشت: خدا را شکر خوب است. یک اردوی تدارکاتی در تهران داریم که امروز با یک بازی تمام شد. انشالله خودمان را برای هفته بعد آماده می‌کنیم.

او در خصوص شرایط فولاد بازار نقل و انتقالات عنوان کرد: باید شرایط‌مان بهتر شود و بتوانیم یارگیری بهتری کنیم، اما در حد توان باشگاه زحمت خودش را می‌کشد تا بتوانیم یک تیم قابل احترام داشته باشیم.

مطهری در خصوص جدایی بازیکنان پرسپولیس از این تیم عنوان کرد: درست است که من عقبه پرسپولیسی دارم اما اگر اجازه بدهید راجع به پرسپولیس صحبت نکنم، چون این کار اصلا حرفه‌ای نیست‌‌. من الان مربی تیم فولاد هستم و قشنگ نیست که راجع به پرسپولیس صحبت کنم.

سرمربی سابق ترا‌کتور درباره عدم اعتماد به او در فصل جدید توضیح داد: اصلا بحث اعتماد نیست. باشگاه تراکتور خیلی دوست داشت که من آنجا باشم، اما آنها هم دلایل خودشان را داشتند و من هم تصمیم گرفتم آنجا کار نکنم، چون قبلا هم اعلام کردم من به عنوان سرمربی کارم را ادامه می‌دهم و اگر قرار باشد به عنوان مربی و همکار کار کنم، فقط کنار آقای گل‌محمدی خواهم بود.

2021371

مربی فولاد درباره مشکلاتی که این باشگاه با حضور بازیکنان خارجی فصل گذشته خود پیدا کرده است، عنوان کرد: قبلا اتفاقاتی در باشگاه فولاد افتاده و ما هم به عنوان کادرفنی جدید و در رأس آن آقای گل‌محمدی باید شرایط را بررسی می‌کردیم که کردیم. باید نیروهایی جذب فولاد شوند که واقعا کارآیی داشته باشند.

مطهری در مورد حضور هفت بازیکن فولاد در تیم ملی جوانان عنوان کرد: باشگاه فولاد از لحاظ آکادمیک پیشرفته است و هر ساله بازیکنان پایه به تیم‌های ملی کمک می‌کنند و این چرخه تولید در باشگاه فولاد متوقف نمی‌شود. ما هم نهایت آرزوی‌مان است که با تیم‌های پایه همکاری کنیم و انشالله بازیکنان‌مان را در موعد مقرر در اختیارشان قرار بدهیم.

او درباره شرایط بازیکنان خارجی فولاد (کنت، منشا، پریرا و کولیبالی) توضیح داد: این‌ها با باشگاه قرارداد دارند و باشگاه باید تصمیم بگیرد.

مطهری در خصوص هدف فولاد در فصل جدید گفت: من ابتدا از هواداران خونگرم فولاد تشکر می‌کنم که از زمانی که آقای گل‌محمدی و بنده اضافه شده‌ایم واقعا لطف داشته‌اند اما فقط اینطور نیست که کادرفنی داشته باشی و کار را جلو ببری. در این ۲-۳ سال دیدیم که فولاد شرایط سختی را تجربه کرده است و پارسال هم هفته آخر در لیگ ماندگار شدند. ما سعی می‌کنیم که ثبات داشته باشیم، اما اینکه فولاد مدعی باشد، نیاز به یک برنامه‌ریزی دو یا سه ساله دارد.

دیدگاه‌ها