کد خبر : 2056932 | 02 مرداد 1403 ساعت 21:28 | 49.5K بازدید | 89 دیدگاه

هیچ دخالتی در نقل و انتقالات نداشتم؛

پیروانی: تنها دلیل جدایی از پرسپولیس پول است

افشین‌ پیروانی برای تمام بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند، آرزوی موفقیت کرد.

پیروانی: تنها دلیل جدایی از پرسپولیس پول است

به گزارش"ورزش سه"، افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، پس از مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در ابتدا فوت آقای سعید راد، هنرمند عزیزمان و همچنین آقای هاشمی، لیدر و هوادار تیم را تسلیت می‌گویم. لیگ بیست و چهارم قرعه‌کشی شد و تیم بزرگ و قهرمان پرسپولیس که همیشه شانس اول قهرمانی است، تلاش خودش را می‌کند تا امسال هم مثل هشت سالی که ۱۴ جام به دست آورده بتواند امسال هم قهرمان شود.

او در خصوص برگزاری دربی پایتخت در هفته ششم لیگ برتر عنوان کرد: فرقی نمی‌کند. اگر قرار است قهرمان شویم، باید تمام بازی‌ها را خوب بازی کنیم.

پیروانی در مورد قانون سقف بودجه و جدایی برخی از بازیکنان پرسپولیس گفت: اگر بخواهیم به حقیقت نگاه کنیم، یک سری سقف بودجه را رعایت نکرده‌اند. من به هر کسی که از پرسپولیس رفت و سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشید، خسته نباشید می‌گویم اما بازیکن نمی‌آید پرسپولیس را ول کند و به شهرستان برود.

او تأکید کرد: من خودم شیرازی و شهرستانی هستم و به کسی بر نخورد، اما اینکه یک بازیکن پرسپولیس، تیم قهرمان و پرطرفدار پایتخت را ول کند و به شهرستان برود، تنها دلیلش می‌تواند اعداد و ارقام باشد. هر چند مدیرعامل محترم تیم ما گفته به همه بازیکنانی که رفته‌اند، سقف را پیشنهاد داده‌ایم. من فکر می‌کنم فراتر از سقف بوده است. بیاییم منطقی و بیشتر فکر کنیم.

1997894

مدیر تیم پرسپولیس درباره عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات و عدم دخالت او در این موضوع گفت: امسال از من نخواستند و هیچ دخالتی نداشتم. باشگاه قبلا با نظر آقای اوسمار عمل‌ کرد و الان هم با نظر آقای گاریدو یارگیری می‌کند. من امسال هیچ دخل و تصرفی در جذب بازیکن نداشتم.

وی در خصوص اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من از همین‌جا از بانک شهر و اسپانسرهای تیم تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم بانک شهر تمام تلاشش را کرد. من مدیران و مسئولان بانک شهر را ندیده‌ام اما بعد از سالیان سال آمد و کلیه طلب‌های بازیکنان را پرداخت کرد. البته آنجا هم حساب و کتاب‌های خودشان را دارند و نمی‌توانند مثل برخی از تیم‌های صنعتی هر طور دل‌شان خواست خرج کنند. جا دارد تشکر کنم. آرزویم است است تیم پرسپولیس که این‌همه هوادار دارد، بتواند بهتر حمایت شود. ما با توجه به میلیون‌ها هواداری که داریم، با بردمان می‌توانیم شادی و نشاط به وحود بیاوریم.

پیروانی در واکنش به اینکه پیشکسوتان پرسپولیس بازیکنان جدا شده از این تیم را آنفالو کردند، گفت: شاید یک سری از بازیکنان هم گله داشتند. من به خاطر شرایط شغلی و حرفه‌ای خودم به شخصه هر بازیکنی که در تیم است را فالو دارم و وقتی می‌روند هم با آنها در ارتباط هستم، اما اگر بخواهم آنها را هم نگه دارم، باید ۲-۳ هزار نفر را فالو داشته باشم. من بازیکنان تیم‌مان را فالو دارم که مدیریتی روی آنها داشته باشم. برای هر کسی که رفته آرزوی موفقیت داریم اما من کسانی را که در تیم هستند فالو دارم که به نوعی رصدشان کنم.

دیدگاه‌ها