کد خبر : 2056929 | 02 مرداد 1403 ساعت 21:23 | 43.4K بازدید | 33 دیدگاه

عبدالقادر کامارا:

جلوی نیمار ما مثل بچه‌ها بودیم

عبدالقادر کامارا، ستاره سابق لیگ 1 فرانسه در مصاحبه‌ای گفت که نیمار در دوران حضورش در پاری سن ژرمن، رقبای خود را "مثل بچه‌ها" بازی می‌داد.

جلوی نیمار ما مثل بچه‌ها بودیم

به گزارش "ورزش سه"، در سال ۲۰۱۷، نیمار با انتقالی خیره‌کننده از بارسلونا به پاری سن ژرمن، دنیای فوتبال را شوکه کرد. تیم فرانسوی با فعال کردن بند آزادسازی ۲۲۲ میلیون یورویی او، رکورد نقل و انتقالات جهان را شکست تا این ستاره برزیلی را به پایتخت فرانسه بیاورد. نیمار درخشش خود را در پیراهن پاری سن ژرمن ادامه داد، جام‌های متعددی را به دست آورد و در کنار کیلیان امباپه و لیونل مسی خط حمله‌ای رویایی را تشکیل داد.

نیمار در طول شش سال حضور در پاری سن ژرمن هرگز نتوانست به بلندپروازی اصلی این باشگاه یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. این ستاره برزیلی با درخشش در پارک‌دوپرنس، بارها هواداران را به وجد آورد اما در مقاطعی نیز مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. با این حال، عبدالقادر کامارا، یکی از بازیکنان سابق حریف نیمار در لیگ1، به تمجید از ستاره سابق پاری سن ژرمن پرداخته و فاش کرده است که رویارویی با او چه حسی داشته است.

2057422

بازیکن سابق گنگام در تمجید از نیمار گفت: "بهترین بازیکنی که تا به‌حال مقابلش بازی کرده‌ام نیمار بود. حس می‌کردیم که او تمام تلاشش را نمی‌کند. او با کیفیتی متفاوت از ما فوتبال بازی می‌کرد... ما واقعاً کاری از دستمان برنمی‌آمد... حس تماشاگر بودن داشتیم، مثل بچه‌هایی که بازی او را تماشا می‌کردند."

نیمار در طول دوران حضور خود در این باشگاه فرانسوی به افتخارات متعددی دست یافت. او در مجموع 13 جام با پیراهن پاری سن ژرمن بالای سر برد و در 173 بازی برای این تیم 118 گل به ثمر رساند.

ستاره برزیلی، نیمار، که در آگوست ۲۰۲۳ از پاری سن ژرمن به الهلال عربستان پیوست، پس از مصدومیت رباط صلیبی در سال ۲۰۲۳ که نیاز به جراحی داشت، به میادین باز می‌گردد. انتظار می‌رود او در ماه سپتامبر برای الهلال به میدان برود. نیمار از زمان انتقال به تیم عربستانی در آگوست ۲۰۲۳، به دلیل مصدومیت، تنها پنج بازی برای این تیم انجام داده است. بازگشت او به میادین می‌تواند خبر خوشی برای هواداران الهلال و فوتبال دوستان باشد.

دیدگاه‌ها