کد خبر : 2056908 | 02 مرداد 1403 ساعت 20:08 | 74K بازدید | 144 دیدگاه

دیدار زودهنگام با دانیال، ترابی و بیرانوند؛

هفته دوم، حساس‌ترین بازی فصل پرسپولیس!

تیم پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

هفته دوم، حساس‌ترین بازی فصل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی لیگ برتر ایران در حالی برگزار شد که سرخ‌پوشان پایتخت در هفته اول به مصاف ذوب‌آهن خواهند رفت و هفته دوم حیثیتی‌ترین بازی فصل را در مقابل تراکتور خواهند داشت.

باتوجه به جدایی بیرانوند، اسماعیلی‌فر و ترابی از پرسپولیس و حضور در جمع تراکتوری‌ها، این بازی جدال حساس و جنجالی خواهد بود و پیشامد آن در شروع لیگ برتر، هیجان فوق‌العاده را به لیگ بیست و چهارم تزریق خواهد کرد.

این در حالی است که بازی رفت در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد تا سه بازیکن پرسپولیس از جهنم احتمالی در ورزشگاه پایتخت فعلا فرار کنند و با حمایت هواداران تراکتور مقابل تیم سابق خود قرار بگیرند.

جالب اینکه برای هواداران پرسپولیس هم قرعه میهمانی در دور رفت خوشایند خواهد بود چرا که آنها فرصت خوبی خواهند داشت تا با عبور از بازسازی استادیوم آزادی، هفته هفدهم به‌جای ورزشگاه تختی در استادیوم 78 هزار نفری خود میزبان سه بازیکن سابق باشند.

این در حالی است که تراکتور در سال‌های گذشته توفیق چندانی مقابل پرسپولیس نداشته و از لیگ نوزدهم تا حالا تنها یک بار توانسته پرسپولیس را شکست دهد و در تبریز نیز هرگز این تیم را نبرده است.

سرخپوشان پایتخت که از آمار مطلوب برابر تراکتور در جدال‌های رودررو برخوردار هستند، حالا باید خود را آماده دیدار با تیم پرستاره دراگان اسکوچیچ کنند.

دیدگاه‌ها