کد خبر : 2056886 | 02 مرداد 1403 ساعت 18:14 | 5.6K بازدید | 4 دیدگاه

صحبت‌های خسروی‌وفا در بدو ورود به پاریس:

پاداش میلیاردی مدال آوران به روز واریز می‌شود

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در بدو ورود به فرودگاه شارل دوگل فرانسه صحبت‌هایی را در خصوص کاروان ایران مطرح کرد.

پاداش میلیاردی مدال آوران به روز واریز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک که کمتر در سالن‌های ورزشی در هنگام برگزاری رویدادهای مهم دیده می‌شود، امروز وارد پاریس شد تا در کنار کاروان ایران در بزرگترین رویداد ورزشی جهان باشد.  

خسروی‌وفا در بدو ورود عنوان کرد: کاروان خادم‌الرضا (ع) با شعار «صلح برای کودکان» راهی المپیک پاریس۲۰۲۴ شده و همه نمایندگان کشورمان آماده رقابت هستند. تیم‌ها و نمایندگان کشورمان در بازی‌های المپیک در پاریس با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد و امیدوارم که حاصل زحمات ورزشکاران و روسای فدراسیون‌های اینجا دیده شود.

وی افزود: رشته‌های اصلی ما در روزهای پایانی رقابت‌های خود را برگزار خواهند کرد و امیدوارم که همه با آرامش در کنار هم فضای شاد و دوستی را ایجاد کنیم که به دور از جنگ و تبعیض باشد. نمایندگان ایران به عنوان یک کشور امن در پاریس محل برگزاری بازی‌های المپیک حضور دارند.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان در خصوص پاداش مدال آوران گفت: ورزشکاران ما برای رقابت و نشاط اینجا حضور دارند اما در خصوص پاداش، به صورت ریالی به حسابشان همان روز واریز خواهد شد که برای مدال طلا، کمیته ملی المپیک ۱۰ میلیارد تومان و وزارت ورزش هم ۸ میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها