کد خبر : 2056882 | 03 مرداد 1403 ساعت 02:30 | 19K بازدید | 10 دیدگاه

این عملکرد، شمسایی را وسوسه می‌کند؛

آقای گل لیگ برتر با آماری خیره‌کننده نزدیک به جام جهانی

هیچ بازیکنی در یک دهه اخیر لیگ برتر به اندازه مهدی جاوید تاثیرگذار و تعیین کننده‌ نبوده و در این فصل هم نمایش این مهاجم قابل توجه بوده است.

آقای گل لیگ برتر با آماری خیره‌کننده نزدیک به جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی جاوید همانند همیشه بهترین فرم را دارد و در نمایش باشکوه مس سونگون در هفته اول مقابل سفیر گفتمان، ابهت خاص بودنش را باری دیگر اثبات کرد. او این بار مرگ‌بار‌ترین ضرباتش را به سوی دروازه تیم تهرانی شلیک نکرد بلکه با یک پاس فوق‌العاده به شجری، تمامی بازیکنان حریف را گیج کرد و در جریان بازی، بینش، تصمیم‌گیری و توانایی در همه چیز را برای ایجاد تفاوت در بالاترین سطح نشان داد.

2057301

سوت پایان نبرد حساس هفته دوم با ضربه بی‌نقص و تمام کننده او به صدا در آمد. گلزنی به تیم سابق و یک پیروزی بزرگ که برای مس سونگون به ارمغان آورد. این گل، رکوردش را جابه‌جا کرد و به اعداد اعتبار بخشید. سیصد و هشتاد و هفتمین گل جاوید در تمامی رقابت‌های باشگاهی ایران که او را به مرز 400 گل و دستاورد تاریخی نزدیک خواهد کرد. جاوید نیم فصل گذشته را به علت محرومیت جنجالی از کف داد، اما با شروع نیمه دوم فصل آماری تحسین‌برانگیز را برجای گذاشت و با هجده گل در دوازده مسابقه بهترین آمار گلزنی فصل را ثبت نمود. این دیتای تکان‌دهنده در معرض دید علاقه‌مندان به فوتسال جلب نظر می‌کرد اما از چشمان مربی تیم ملی پنهان ماند.

در شرایطی که اصغر حسن‌زاده از نسل طلایی باری دیگر فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را به‌دست آورده است و شمسایی تکرار کرده که بهترین‌ها را برای جام جهانی فرا می‌خواند، این عملکرد جاوید علامت سوالاتی را برای سیاهه تیم ملی پیش از آوردگاه بزرگ برانگیخته...

2057302

دیدگاه‌ها