کد خبر : 2056878 | 02 مرداد 1403 ساعت 17:48 | 9.1K بازدید | 3 دیدگاه

احکام کمیته انضباطی پیرامون اتفاقات هفته‌های اول و دوم؛

حکم انضباطی: از محرومیت سرمربی تا جریمه‌نقدی هواداران

سرمربی تیم فولاد هرمزگان با محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی روبه‌رو شد و همچنین تیم قمی به علت تخلفات تماشاگرانش به پرداخت 20 میلیون تومان محکوم گردید.

حکم انضباطی: از محرومیت سرمربی تا جریمه‌نقدی هواداران

به گزارش "ورزش سه"، اولین و جدیدترین احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون اتفاقات هفته‌های اول و دوم لیگ برتر فوتسال صادر شد که تیم‌های فولاد هرمزگان و هیئت فوتبال قم به پرداخت مبالغی مختلف محکوم شدند. همچنین علی امیری سرمربی تیم هرمزگانی به علت مصاحبه جنجالی پس از دربی برابر پالایش نفت بندرعباس با محرومیت تعلیقی مواجه شده است.

سوءرفتار تیمی و تخلفات تماشاگران، دلایلی است که در احکام کمیته انضباطی دیده می‌شود و بیانگر این خواهد بود، چراغ قرمز برای تیم‌های لیگ برتری روشن شده است.

احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح ذیل است:

* در خصوص تخلف انتسابی به آقای علی امیری، سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان، مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه و بیان مطالبی درخصوص تصمیمات داوری مسابقه ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ که در سالن فجر بندرعباس برگزار گردید با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله مفاد مصاحبه نامبرده و عدم ارائه دفاعیه و مستندات لازم که اثبات کننده ادعای مطروحه باشد، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات نامبرده به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که از تاریخ صدور برای مدت شش ماه معلق می‌گردد و ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد. رای صادره قطعی و قابل اجراست.

2057295

* تیم فولاد هرمزگان به علت رفتار غیر ورزشی و امتناع از شروع مجدد مسابقه و علی‌رغم تذکر مذکور و سوءرفتار تیمی ناشی از شش اخطار، طبق مواد 64 و 58 به 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد. این رای قطعی است و قابل اجرا خواهد بود.

* تیم هیئت فوتبال قم به علت سوءرفتار تیمی و تخلفات تماشاگرانش پیرامون پرتاب بطری آب که سبب وقفه در ادامه مسابقه گردید، طبق مواد 58 و 86 به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود. این رای قطعی است و قابل اجرا می‌باشد.

دیدگاه‌ها