کد خبر : 2056844 | 02 مرداد 1403 ساعت 14:53 | 17.5K بازدید | 26 دیدگاه

از حسن در المپیک انتظار مدال نداریم

دبیر بار سنگین را از روی دوش یزدانی برداشت!

رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری امروز سعی کرد سطح توقعات را از کشتی‌گیران به حداقل برساند.

دبیر بار سنگین را از روی دوش یزدانی برداشت!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا دبیر که در آستانه شروع المپیک امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شرکت کرد، در بخش اعظمی از صحبت‌های خود سعی داشت سطح توقعات را از کشتی‌گیران پایین آورد.

او بارها به تعداد مدال‌های طلای کشتی آزاد و فرنگی در طول تاریخ اشاره کرد و المپیک لندن را برای کشتی فرنگی یک استثنا دانست.

همچنین در تحلیلی که به صورت وزن به وزن رئیس فدراسیون کشتی از آزادکاران و فرنگی کاران داشت، هیچ کس را شانس مسلم کسب مدال طلا ندانست!

همچنین علیرضا دبیر در خصوص حسن یزدانی سعی کرد بار را از روی دوش کاپیتان تیم ملی بردارد و اعلام کرد که از او توقع کسب مدال هم ندارد: "حضور او روحیه تیم را بالا برد. یک سال سخت را پشت سر گذاشت. کتف عمل شده و بدون تمرین برایش سخت بود. من هر روز او را رصد می‌کنم. ما از او مدال نمی‌خواهیم، چرا بار روی دوش او می‌گذارید. یزدانی در المپیک قبلی آنقدر فشار رویش بود اصلا کنار تشک حرف ما را نمی‌شنید. کشتی‌گیر آمریکا خوب است و باید این‌ها گفته شود و نباید توقع ایجاد شود. کسی که تیلور را می‌برد، کشتی‌گیر خوبی است. به حسن می‌گویم از کشتی لذت ببر و خدا را شکر می‌کنیم که یک بار دیگر او را به کشتی بازگرداند."

رئیس فدراسیون کشتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: "شرایط را واقع‌بینانه تشریح کردم، اما این بدان معنا نیست که ما به کشتی‌گیران و تیم خود امید نداریم و قطعا هر کدام از نفرات ما اگر در بهترین شرایط باشند، می‌توانند افتخارآفرین باشند."

دیدگاه‌ها