کد خبر : 2056835 | 02 مرداد 1403 ساعت 14:29 | 65.2K بازدید | 37 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

رئال به ستاره آلمانی پیغام داد: ایتالیا نرو!

گاتزتا دلو اسپورت امروز نوشت که رئال مادرید دلیل متوقف شدن مذاکرات متس هوملس با بولونیاست.

رئال به ستاره آلمانی پیغام داد: ایتالیا نرو!

به گزارش "ورزش سه"، خبر جالبی مربوط به رئال مادرید در رسانه معتبر ایتالیا منتشر شده است. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، باشگاه مادریدی به متس هوملس، مدافع میانی 35 ساله، که پس از پایان مقطع دوم حضور خود در بروسیا دورتموند، هنوز بدون تیم است، علاقه نشان داده است.

در واقع آخرین بازی حرفه‌ای او تا اینجای کار، فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در ومبلی بود که با پیروزی 2-0 سفیدپوشان به پایان رسید.

بر اساس گزارش این روزنامه ایتالیایی، هوملس در حال مذاکره با بولونیا بود تا جانشین کالافیوری شود، اما دریافت سیگنال‌هایی از رئال باعث شده تا روند مذاکرات کند شود، اگر نگوییم کاملا متوقف شده است. هوملس در سال‌های اخیر برای بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ خوش درخشیده ولی در یورو 2024 در فهرست مانشافت نبود.

علاقه رئال به هوملس بی‌دلیل نیست، با منتفی شدن انتقال لنی یورو، در حال حاضر تنها سه مدافع میانی سالم یعنی رودیگر، میلیتائو و وایخو در دسترس هستند و آخری در ایده‌های کارلتو جای ندارد. آلابا تا چند ماه دیگر نمی‌تواند به میدان برود و ناچو و رافا مارین نیز از رئال رفته‌اند.

هرچند در رئال گفته می‌شود مدافع جدید جذب نمی‌شود با این حال، تابستان طولانی است و چیزی غیرممکن نیست.

انتقال هوملس به چند دلیل برای رئال مناسب است: او به صورت رایگان، با دستمزد معقول و با قرارداد فقط یکساله جذب خواهد شد در حالی که تجربه فراوانی نیز دارد. هوملس قطعا مشکلی با نیمکت نشینی در رئال نخواهد داشت و کارلتو هم می‌تواند راضی باشد که روی نیمکت مدافع بزرگی در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها