کد خبر : 2056829 | 02 مرداد 1403 ساعت 14:13 | 42.3K بازدید | 39 دیدگاه

گزینه غیرمنتظره: ستاره النصر در رادار رئال

مدیران رئال مادرید شرایط آیمریک لاپورت را برای به خدمت گرفتن او در پنجره تابستانی زیر نظر دارند.

گزینه غیرمنتظره: ستاره النصر در رادار رئال

به گزارش "ورزش سه"، ناتو پس از پایان مهلت قراردادش با رئال مادرید در پایان فصل گذشته تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و در اقدامی عجیب راهی القادسیه عربستان شد تا فصل آینده را در لیگ فوتبال این کشور حضور داشته باشد و به حضور طولانی مدتش در سانتیاگو برنابئو خاتمه دهد.

این بازیکن و همچنین مصدومیت داوید آلابا که از ناحیه رباط صلیبی است و مشخص نیست که دقیقا چه زمانی به صورت کامل برای حضور در ترکیب رئال مادرید آماده خواهد شد باعث شده است که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر جذب یک مدافع میانی باشند.

آنها پیش از این لنی یورو را در نظر گرفته بودند اما این بازیکن با توافق صورت گرفته بین باشگاه لیل و منچستریونایتد راهی اولدترافورد شد و حالا اتلتیک از گزینه عجیبی نام برده است که مدیران رئال در طول چند روز اخیر مشغول بررسی شرایط او برای ارائه پیشنهاد بوده‌اند.

اتلتیک مدعی شده است که مدیران رئال مادرید شرایط آیمریک لاپورت را زیر نظر دارند که فصل گذشته در لیگ عربستان و در تیم النصر در کنار کریستیانو رونالدو حضور داشت و به تازگی موفق شد به همراه تیم ملی اسپانیا عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را به دست آورد. هرچند انجام این انتقال برای رئال کمی پیچیده است اما نام این مدافع اسپانیایی در فهرست مدافعان مدنظر این باشگاه به چشم می‌خورد.

دیدگاه‌ها