کد خبر : 2056821 | 02 مرداد 1403 ساعت 13:54 | 18.4K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای مارکا

انتخاب رسمی سرمربی جدید مکزیک: همان همیشگی!

خاویر آگیره برای سومین بار به عنوان سرمربی تیم ملی مکزیک انتخاب شد.

انتخاب رسمی سرمربی جدید مکزیک: همان همیشگی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مکزیک نتوانست عملکرد خوبی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ داشته باشد و در مرحله گروهی مسابقات حذف شد. اتفاقی که باعث ناراحتی شدید مدیران فدراسیون فوتبال این کشور شد و آنها در نهایت تصمیم گرفتند که به همکاری با لوزانو خاتمه دهند.

در چند روز اخیر شایعات بسیاری درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی مکزیک به گوش می‌رسید و نام آگیره مانند همیشه به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در این بین مطرح بود و حالا فدراسیون فوتبال این کشور به صورت رسمی و برای سومین بار این مربی را برای هدایت تیم ملی مکزیک انتخاب کرده است.

این مربی پیش از این موفق شده بود تیم ملی مکزیک را به مرحله یک هشتم در جام‌های جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۱۰ برساند و حالا خودش را آماده می‌کند تا برای سومین بار روی نیمکت این تیم بنشیند و امیدوار است که بتواند عملکرد خوب گذشته را بار دیگر تکرار کند.

آگیره ۶۵ ساله قرار است در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ هم روی نیمکت مکزیک که به عنوان یکی از میزبانان در کنار کانادا و آمریکا در این مسابقات حضور خواهد داشت بنشیند و رافا مارکز که به تازگی بارسلونا را ترک کرده هم او را به عنوان دستیار همراهی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها