کد خبر : 2056820 | 02 مرداد 1403 ساعت 13:52 | 4.8K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش ستاره‌های جوان ایران به برد آسان برابر چین

لیبروی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: تیم چین در آسیا بسیار قدرتمند است. شناخت کمی از این تیم داشتیم اما به مرور با شناخت بهتر پیروز میدان شدیم.

واکنش ستاره‌های جوان ایران به برد آسان برابر چین

به گزارش "ورزش سه"، سیدمرتضی طباطبایی پس از دیدار تیم ملی والیبال جوانان ایران با چین در مسابقات قهرمانی آسیا که با نتیجه سه بر صفر به نفع کشورمان پایان یافت، اظهار کرد: امروز نخستین دیدارمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود و برابر چین بازی کردیم. خداراشکر پیروز شدیم.

لیبروی تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: تیم چین در آسیا بسیار قدرتمند است. شناخت کمی از این تیم داشتیم اما به مرور با شناخت بهتر پیروز میدان شدیم.

وی در خصوص دیدار آینده تیم ملی والیبال جوانان ایران هم گفت: دیدار بعدی ایران برابر چین‌تایپه است که بازی مهمی برای ما است تا به عنوان سرگروه از گروه خودمان صعود کنیم. هر دیدار برای ما حکم فینال را دارد و به این مسابقات آمده‌ایم تا با خوشرنگ‌ترین مدال به کشور بازگردیم.

سیدمتین حسینی، دریافت‌کننده تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز درباره این بازی: امروز مسابقه خوبی داشتیم و موفق شدیم چین را شکست دهیم.

2057212

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: در ست نخست بازی پایاپایی با حریف داشتیم. تیم چین خوب بازی کرد اما خداراشکر برنده ست اول ایران بود و در ست‌های بعدی آسان‌تر حریف را شکست دادیم. به تیم خودمان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم که بسیار زحمت کشیدند.

حسینی با اشاره به وضعیت جسمانی بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان ایران تصریح کرد: بازیکنان امروز خیلی سرحال بودند و توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند. در مورد چین هیچ شناختی نداشتیم و در ست اول شناخت اندکی از این تیم یافتیم. با دفاع خوب توانستیم برابر کارهای ترکیبی و دوبله آن‌ها بایستیم و مانع امتیازگیری‌شان شدیم.

وی در خصوص مسابقه آینده تیم ملی کشورمان گفت: فردا با چین‌تایپه دیدار خواهیم کرد و از حالا تمرکزمان روی این مسابقه است تا به امید خدا بار دیگر با پیروزی سه بر صفر زمین را ترک کنیم.

دیدگاه‌ها